-
Hahahaha vilken sötnos !!LillSnurr82 skrev 2012-02-18 13:07:06 följande:Yes, hitta mina nycklar i dag :D hon hade stoppat ner dem längst fram i tån på ett par höga knä stövlar och sen slängt stöveln bakom skohyllan.. Inte lätt att hitta dem då.. :) knäpp unge !
-
Sååååå här mkt sn har vi just nu och + 6 grader minst så man kan vara ute utan jacka och utan att frysa och solen bara värmer och lyser -
Men gud så jobbigt .mamma smurfen skrev 2012-02-19 15:32:16 följande:
Vi var i Tingsrätten i fredags, ang verkställan på att casper, minsta killen, SKA sova här, inte hos sin pappa....
Jag hade ansökt om verkställan MED vite på 10.000kr OM Xcet inte såg till att Casper kom hem.
Vi fick besked direkt efter förhandlingen, vilket jag förstod på min advokat, var lite ovanligt....
JAG fick RÄTT Tyvärr utan Vitet, men iaf,
kontentan av det hela blev ju att casper SKA sova här!
Var sååå himla glad när vi gick därifrån, det "bästa" med det, förutom att Casper ska vara här hemma, var att Xcet fick stå för mina kostnader kring ansökan OCH för min advokat, förutom hans egna kostnader!
Tyvär blev glädjen kort.....Caper har än sålänge inte dykt upp, och xcet svarar inte i tele....varken hemma eller på mobil.
Så imorgon blir det att ringa advokaten igen, å köra igång en ny ansökan om verkställighet, denna gången hoppas jag verkligen på att vitet går igenom, för det är tyvärr enda sättet att få den "mannen" att förstå att han inte lever utanför de lagar som finns för gemene man!
Är så ARG, frustrerad, men framför allt ledsen.....Trodde ju att han skulle förstå hur det låg till nu....
Man säger ju att hoppet är det sista man förlorar......suck.....
Kan inte förstå vad du går igenom.
Jag har själv fått ensamvårdnad utan att kämpa men detta tar fan i mig priset !!
Varför han svårt att fatta att barnen har det bättre hos sin mamma ..
Ring i morgon och ge inte upp.
Exet vill bara att du ska må dåligt och ge upp det är just det han vill. -
Momalicious skrev 2012-02-19 15:51:20 följande:Vad jobbigt mammasmurfen! Borde du inte kunna ringa polisen eller nåt nu då om caper inte kommer hem?
Just nu kan ju inte polisen göra något. -
Till oss som vill se så rekomenterar jag ett se klockan 22.00 på descovery då det handlar om hur ett barn blir till osv och födsel den ska jag och mannen se
-
Kom till er som behöver det !!
Ta hand om er flickor och tänk på er nu och ingen annan .
-
Jora man kan ha små blödningar när man har ÄL det är som kallar mäst fretila dagarApril barn skrev 2012-02-21 15:23:04 följande:Verkligen inte, mins när Martin åt citodon efter han opererat sig. Han bara sov och var helt borta hela dagarna kan inte vara kul och illamående är hemskt.. På tal om illamående jag har mått lite halvilla till och från den senaste 1½ veckan, idag fick jag som värsta vågen av illamående och höll på att kräkas Tydligen så kan man få ägglossning även fast man småblöder och vi har ju haft sex hela tiden... Men jag tycker det borde slutat blöda om jag blivit gravid då... Hmm ska nog ta ett test imorgon bitti för att utesluta det iaf, men man KAN ju inte låta bli att hoppas Min mage mår inte så jättebra så det kan även vara därifrån illamåendet kommer...
Jag har själv små blödningar när ajg har äl.
Nu har jag mens i 2 dagar så min äl kommer snabbare också.
Jag får typ från små blödningar till bruna flytningar.
Efter MA så när jag blödde 7 dagar så fick jag redan ägglossning 4 dagar efter det gick snabbt !! -
April: STORT GRATTIS !!!!
Jahopp jag hämtade Elias från dagmamman och sambon lillebror hämtade Amadeus från dagiset och när ajg kom till dagmamman så han hon säga att han hade 37 , något och hade inte ätit på hela dagen osv och var lugn han som alltid er en vild gosse.
Han skrattade lite när jag kom så han är så glad när jag kommer.
Tog honom upp och han hostade lite och plötsligt var det som fontän från han mun och hela jag och han var täckt av spya !!
Shit höl på att spy själv.
Nu när vi kom hem så tog jag av honom och sen somnade han i sängen snabbt.
-
LÄNGTAR snart blir det att baka bebbe !!!!! ca om 1 månad eller 2-3 WOOOHOOOO !!!
-
Kram till dig vännen.Momalicious skrev 2012-02-23 09:15:56 följande:Ja det var sjukt jobbigt. De hittade inget fel, läkarn trodde att min mage helt enkelt inte orkade med att ta så mycket smärtstillande. Fick lite magkatarrsmedicin som lindrade lite. Vid 5 kom jag hem igen, stackars min sambo och Elliot som fick åka jättelång för att hämta mig.
Två timmars sömn fick jag, vid 7 skulle jag iväg till tandläkaren. Är jätteinfekterad, om jag spottar kommer det typ bara var. Var tydligen massa gojs (mat antar jag) som fastnat i såret. Så nu blir det penicillin i 10 dagar. Ska strax gå ner till Apoteket och se om de har penicillinet hemma eller om jag måste åka iväg och köpa det i em.
Angie: så kul att du vet när hon kommer. Känner mig helt fascinerad att du snart har två barn! Vi födde ju våra 2010-bebisar nyss?! Myyys!
Hoppas du får det bättre.
En klock man du har som ringde ambulans så du fick komma in.
Du måste ta hand om dig!!