Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Vi var i Tingsrätten i fredags, ang verkställan på att casper, minsta killen, SKA sova här, inte hos sin pappa....
Jag hade ansökt om verkställan MED vite på 10.000kr OM Xcet inte såg till att Casper kom hem.
Vi fick besked direkt efter förhandlingen, vilket jag förstod på min advokat, var lite ovanligt....
JAG fick RÄTT Tyvärr utan Vitet, men iaf,
kontentan av det hela blev ju att casper SKA sova här!
Var sååå himla glad när vi gick därifrån, det "bästa" med det, förutom att Casper ska vara här hemma, var att Xcet fick stå för mina kostnader kring ansökan OCH för min advokat, förutom hans egna kostnader!
Tyvär blev glädjen kort.....Caper har än sålänge inte dykt upp, och xcet svarar inte i tele....varken hemma eller på mobil.
Så imorgon blir det att ringa advokaten igen, å köra igång en ny ansökan om verkställighet, denna gången hoppas jag verkligen på att vitet går igenom, för det är tyvärr enda sättet att få den "mannen" att förstå att han inte lever utanför de lagar som finns för gemene man!
Är så ARG, frustrerad, men framför allt ledsen.....Trodde ju att han skulle förstå hur det låg till nu....
Man säger ju att hoppet är det sista man förlorar......suck.....
Till oss som vill se så rekomenterar jag ett se klockan 22.00 på descovery då det handlar om hur ett barn blir till osv och födsel den ska jag och mannen se
Kom till er som behöver det !!
Ta hand om er flickor och tänk på er nu och ingen annan .
April: STORT GRATTIS !!!!
Jahopp jag hämtade Elias från dagmamman och sambon lillebror hämtade Amadeus från dagiset och när ajg kom till dagmamman så han hon säga att han hade 37 , något och hade inte ätit på hela dagen osv och var lugn han som alltid er en vild gosse.
Han skrattade lite när jag kom så han är så glad när jag kommer.
Tog honom upp och han hostade lite och plötsligt var det som fontän från han mun och hela jag och han var täckt av spya !!
Shit höl på att spy själv.
Nu när vi kom hem så tog jag av honom och sen somnade han i sängen snabbt.
LÄNGTAR snart blir det att baka bebbe !!!!! ca om 1 månad eller 2-3 WOOOHOOOO !!!