Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Idag är Elliot 13 månader för övrigt! :)

• Momalicious

Nattskräck låter det som. Vad jag hört ska man försöka väcka dom en stund innan det händer, lite lätt men ändå så de vaknar. Då bryts det. Men googla på nattskräck.

• Momalicious

Pergotime används av kvinnor som har svårt att få barn pga bristfällig ägglossning. Varför undrar du?

• Momalicious

Elliot pratar mycket men det är inte så mycket man förstår han säger iaf mamma, pappa, katt (mau), där, farmor, farfar och "mmmmmm" när han äter nåt han tycker är gott . Han har även sagt klocka på dagis haha. Kommer inte på nåt mer just nu. Men han förstår väldigt bra, så han har nog ett stort ordförråd, bara att det inte används ;)

• Momalicious

Elliot säger verkligen klocka. Enligt dagispersonalen. Han sa "klock-a" massor häromdagen :) hej säger han inte så mycket utan oftast hejdå (edaa).

Han säger inte bil med så fort han leker med/ser en bil så låter han schhhhhh. Haha. Typ som han ska säga champinjon men fastnar på ch ;)

• Momalicious

Idag ska Tomas och Elliot ut och scouta haha. Med Tomas bröder och deras barn :) skönt, då får jag kurera mig i ensamhet och de får hitta på kul grejer :)

• Momalicious
    April barn skrev 2012-01-28 11:32:08 följande:
    Blää nu kom mensen Rynkar på näsan hoppas på en bebis i november istället nu ...
    :( Hoppas det tar sig nästa gång istället då!
    Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Kan vara massa anledningar, eller ja, jag kan komma på massa anledningar. Tänder som stör, faser, kanske känner han på sig att nåt håller på att förändras hemma iom lillasyster. Förstår att det är jobbigt! Jag har dessvärre inga tips. Hoppas någon annan har det! Kram

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !