Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Ja, Cornelia vägde bara 8,1 och var 71 cm vid 10 mån. Hon är nog den som vuxit sämst då hon ju vägde hela 3,9 vid födseln
Ja, Cornelia vägde bara 8,1 och var 71 cm vid 10 mån. Hon är nog den som vuxit sämst då hon ju vägde hela 3,9 vid födseln
Min son som är 14 är 171 cm nu, jag är 166 och hans pappa 171, enligt senaste läkarkollen ska han bli runt 180
Statistik i all ära... det stämmer inte på mina tonåringar! Min son blir mycket längre än beräknat och min dotter kortare. Hon är snart 16 och bara 156.
För tjejer beror det också på hur tidigt man får mens.
Med tanke på din kost är det ju inte omöjligt att du lider av näringsbrist.
Fast bacon, ägg och macka är ju inte heller det mest näringsmässiga man kan äta till frukost.
Att äta frukost är en vana, börja med något litet som du tvingar i dig, efter ett tag kommer du att bli hungrig på morgonen och vilja äta frukost
Precis som min 15-åring
Jobbigt Angelique
Jag tror jag har fått ett MF, började blöda igår kväll och åkte in till KK idag, men de ville inte hjälpa till utan jag fick en broschyr om missfall och ett telefonnr till öppenvården.
Ringde gyn och får ett VUL den 17:e, så det är bara att vänta och hoppas då...
Tack för omtanken, lite hopp finns kvar då jag bara blöder lite och inte har ont. De på VC/gyn tycker inte att det är någon mening att göra ett VUL förrän nästa vecka då det är först då man kan se om hjärtat slår och på KK tar de bara emot om man blir dålig.