Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag har 2 vänner som fick tidigt mens runt 9-10 år och dom är rätt korta. Jag fick när jag var 15 och är 172

• thegoddess

Ja men prova några dagar om du har en mixer. Du kan hitta massa goda smoothie recept som är bra för olika saker så att säga.

• thegoddess

Känns som det är samma här. Precis som att hon är trött på allt här. Hon har sett allt och vill se annat. Måste hitta på nåt hela tiden. Går aldrig tänka att man ska vara hemma och bara slappa liksom.

• thegoddess

Låter som dom pratar om en annan tråd

• thegoddess

Ja här däckar man oxå runt 21. Är ju ofta uppe på natten och Ronja klockan ringer sällan efter 6.

• thegoddess

Skönt att han äter moma.
    Här är det mat kaos!! Spottar rätt ut. Blåser ut maten överallt. BLAAA å ner splash på golvet. Kastar allt hon får tag på. Fruktbitar och smörgås bitar får jag i henne och om jag har tur en halv burk mat. Välling äter hon med. Men vill inte vänja henne vid att få det varje gång hon inte äter.

• thegoddess

Ronja dricker bara vatten, älskar det. Hon har fått smaka mjölk i glas

• thegoddess

Duktiga loke! Nu får du fullt upp suzzy!

• thegoddess

Jäkla stämning innan! Nu lättade det upp tack och lov.

Vad roligt lillsnurr! Nästan så jag börjar längta efter att gå köpa en sån till Ronja

Grym Anton då!! Här är det ju klädtvång i stället haha

• thegoddess

Idag sov Ronja sista vilan mellan ca 12:45- 14 sen efter vällingen kl 18:50 åt hon och så la jag henne i sängen och hon somnade på 1 min!!!!
    Har bara gått bättre och bättre det sista.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !