Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Äter massa frysta bär o har inte hänt nåt heller. Finns andra saker som jag är mer "orolig" över att bli sjuk av. Men vill inte göra folk nojjiga och håller r tyst om vad
Äter massa frysta bär o har inte hänt nåt heller. Finns andra saker som jag är mer "orolig" över att bli sjuk av. Men vill inte göra folk nojjiga och håller r tyst om vad
Vi har det så också, igen....
Moma: Jag är avundsjuk!!!!!! Tim kommer ALDRIG sova bra :(((((( *grinar* Men kul o skönt för er iaf ^^
Moma, menar inte det att han vaknar sent, utan det faktum att han sover från 19 utan uppvak... Tim kan vakna sjutton gånger på kvällen och ibland fem på natten utöver det..
Jag känner att jag börjar bli lite bitter över hans kassa kvällar o nätter, samt det faktum att han dessutom mestadels sover mellan oss. :(( *tycker synd om mig själv*
Egentligen är det främst kvällarna som han vaknar, på nätterna är det enstaka gnäll för att få napp. Vet inte vad som spökar, tror bara han inte gillar o sova.. :(
Låter harmoniskt... Tim vrålar som om någon ska mörda honom om han vaknar ensam om natten..
Ja här sovs max två gånger, vissa dagar bara en. Tim sov 19-7.30 med femtielva uppvak!
Grattis alla ettåringar!! =)
Ja, tokfin tårta! Tim får väl något hopslabbat med nonstop på eller så... :-P