Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Testet var så negativt det kunde förresten.

• Momalicious

Tack! Ja det var vårt resonemang också. Plugga kan jag alltid göra, men det är svårt att plugga om kroppen kraschar. :)

• Momalicious

Tack! Var himla pinsamt att ringa till CSN. Kände mig jättedum. Fick nämligen CSN inatt och jag hade ingen chans att avbryta betalningen. Men jag får ett inbetalningskort hem så det bara är att betala tillbaka så blir allt bra och det kommer inte påverka min chans till CSN i framtiden. Skönt. Har ringt typ hundra olika samtal nu men nu är det avklarat. Måste åka till skolan och lämna in mitt västkort och parkeringstillstånd bara. Fast jag ska nog ringa och höra om jag kan skicka det.

• Momalicious

Nu kommer ju Elliot gå på dagis 15 timmar, men på måndagar och fredagar kommer han vara hemma om jag inte hittar ett jobb. På måndagar har vi tänkt gå på ÖF och på fredagar kanske åka till biblioteket på sagostund eller gå ut och gå eller vad man nu kan hitta på. Vilodag om han är trött efter veckan kanske. :)

Jag verkar aldrig bli helt frisk. Har blivit lite förkyld igen! Mår inte speciellt dåligt men är snorig som tusan och har ont i halsen. Infektion på infektion har det varit senaste tiden. Tur att jag inte smittat sambon och Elliot varje gång iaf. 

Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Mitt? Tja, mina kompisar kallade mig Magdalicious och när jag reggade mig här ville jag bli gravid och vara lite anonym och då hittade jag på Momalicious. Som engelska ordet  "mom" alltså. Men jagt brukar också fundera på hur folk kommer på sina nick ibland hihi.

• Momalicious

Äckelinlägg men behöver lite råd. Hörrni, vet inte om ni är klokare än jag men min mens har alltid, alltid varit rött blod. Liksom precis som när man skär sig i fingret eller nåt. Och ibland lite blodklumpar i. Men nu fick jag mens i morse men även VÄRLDENS mensvärk, aldrig varit med om så kraftig mensvärk innan. Dessutom är blodet typ mörkbrunt/svart och det är typ bara koagel. Bör jag oroa mig? Ser typ svart ut i bindan. Ursäkta för äckligt inlägg!

• Momalicious

Haha, jag trodde det betydde typ Ma = malin, jo=johanna (typ att det var ditt andranamn), ri = ditt efternamn, ma = mamma? ;D

Ja det är säkert helt normalt, men jag blev så konfunderad. Eftersom jag fick så ont alltså. Tänkte om det var nåt lurt där inne i magen haha. 

• Momalicious
    Karttikeya skrev 2012-01-18 19:45:03 följande:
    Tog ett midjemått i morse, det hade minskat från 103 cm till 97 cm, tjoho!
    WOOOHOO!   Jag har gått ner massor i vikt utan att jag gjort nåt. Väger 100,2 och trodde jag vägde typ 106. Hur det gick till vet jag inte.
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !