Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag har egentid till söndag, tråkigt men lite skönt också. Gick upp ur sängen 10.45 idag, duschade och slängde sen ihop en lasagne till frukost/lunch:). Sen måste jag städa, blä!

• Mama Jessie

Anton kan inte heller va hemma en hel dag, bara gnäller och klänger på mig så det är nästan ett måste att va iväg några timmar per dag nu, helst öppna förskolan för där skiter han i mig helt plötsligt;).

Jag fick mens när jag var 14 och är 175 :).

• Mama Jessie

2barns: sov både ni och barnen hela dagen?Hoppas ni kan sova inatt då ;)

• Mama Jessie

Jag är väldigt nöjd över min längd också, 1,75. Nackdelen är att när man har klackar bli alla killar så korta ;)

• Mama Jessie

Vad jobbigt Cissi! Hoppas det är bra där inne trots allt

• Mama Jessie
    Momalicious skrev 2011-11-07 19:36:55 följande:
    Shit idag har Elliot ätit jättebra! Såhär bra har han inte ätit sen i somras!
    Vad skönt! Han har kanske fått alla tänder på ett tag nu då :)
  • Mama Jessie

Anton dricker vatten, gott gott tycker han:)

• Mama Jessie
    Momalicious skrev 2011-11-08 13:00:52 följande:
    Men usch! Slapp ni utrymma? Och hur gick det för din bil?
    Det var några gator bort så det drabbade inte mig. Men det är ju antagligen nån idiot som tänt på så det kan ju hända igen.
  • Mama Jessie

Anton har vardagsrumsgolvet som lekplats, är rätt stort och öppet :). Har ett rum till honom men det är mest förråd just nu men ska ta tag i det innan hans födelsedag hade jag tänkt. Ska bli skönt att kunna få lite fint i lägenheten utan en massa leksaker som ligger överallt ;)

Anton gillar saker som rullar, ju större desto bättre. På öppna förskolan drar han direkt till sparkbilarna och speciellt ett släp där älskar han. Han drar det fram och tillbaka, släpar det med sig och tippar och har sig. Nåt annat han tycker är roligt är stoppa saker i hål och försöka sätta ihop saker, tex såna där stapelburkar.
    Kasta boll har han börjat göra också, det är kul!
    Nåt som inte är så kul är typ alla leksaker som finns hemma ;)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !