Inlägg från: April barn |Visa alla inlägg
  • April barn

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jaha, här tror jag de har börjat fråga alla gravida oavsett ålder om de vill göra kub. De införde det efter jag fick Marcus. Men jag vill inte göra kub, men jag ska be om ett vanligt ul i vecka 12...

Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • April barn

Tack lillsnurr :)

Fy fan för förskolor idag , hua tur att Marcus aldrig behöver gå till någon sån Rynkar på näsan  

Vem lämnar en 3 åring ensam i över 5 min? Och åklagaren som tyckte det var helt okej !?! Gråter  

• April barn

Vi är också långa i släkten. Jag är 1.73 och sambon 1.92 Skrattande

• April barn

Moma sådär har Marcus också hållt på i perioder jättejobbigt är det, men absolut inget ni gjort fel :(

Var det någon som såg uppdrag granskning igår om familjen som oskyldigt blev anklagade för pedofileri mot sina egna barn? Urs vad hemskt det var :(  

• April barn

Fick också mens när jag var 11 men var bara ca 153cm då så växte ca 20 cm efter det så det stämmer nog inte så bra på mig. Väger runt 65kg och vet faktiskt inte riktigt vad min bh storlek är 70 runt midjan iaf och större än D kupa.....
    Marcus har börjat sova mycket bättre nu UNDERBART! Han somnar vid halv åtta i min famn sen lägger vi han i sin säng så vaknar han mellan 3-6 och får lite mjölk bökar runt lite och sover till 7- 7.30, jag är lycklig Skrattande

• April barn

Nä fy, håller tummarna för dig Cissi Rynkar på näsan Kasst att de inte hjälper dig, du kan inte ringa din vårdcentral då?

• April barn
    Stronza simpatica skrev 2011-11-08 10:15:34 följande:
    Själv så har jag ett barn som skriker jämt och ständigt och jag förstår inte varför! Skälla funkar inte, då skriker han bara mer eller flinar. Prata med han och tala om att det känns jobbigt i mammas öron funkar inte heller. Han skriker även om han har all uppmärksamhet också så det är inte bara för att få uppmärksamhet. Någon som kan hjälpa mig och tala om varför han gör så? Håller på och bli galen!!
    Samma här vet inte vad vi ska ta oss till Förvånad
    Marcus dricker vatten och mjölk, oftast vatten till maten men ibland får han mjölk, men vi gör egen välling och den kokar vi på mjölk Glad

Idag blev Marcus 11 månad, nu är det verkligen bara en månad kvar till hans 1 års dag Kyss
  • April barn

Grattis till Loke vad roligt för er Flört

Cissi: Fy vad tråkigt hoppas det går bättre nästa gång om ni tänkt försöka igen Rynkar på näsan

• April barn

Vi har också lekhörna just nu men till helgen ska vi flytta till en 3a så där kommer det bli lek och skötrum sen, sova får han göra hos oss ett bra tag till Skrattande
    Vi har en sån där stor hylla från ikea med massa små fyrkantiga hyllor i som vi har i vardagsrummet så har vi leksaker i de 2 nedersta planen Glad

• April barn

Jag är lite av den tanken att man inte behöver lära barnen att somna själv det kommer när de är redo, alla mina småsystrar har börjat somna bra vid 1½ år, men vi har alltid legat och läst bok tillsammans på kvällen som de somnat till. Jag tycker det är viktigt att visa att man kan ge barnen lite tid när de ska sova på kvällen, att man kan ge sin tid till dem. Är helt emot att de ska ligga ock skrika sig till sömns för de har ingen aning om varför de helt plötsligt ska vara själva. Men men alla gör ju på sitt eget vis.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !