Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Läste några sidor tillbaka nu & tack för alla grsttis & Grattis till Anton i förskott!!!
Läste några sidor tillbaka nu & tack för alla grsttis & Grattis till Anton i förskott!!!
Hej tjejer & barn
Hoppas ni mår bra!! & grattis till alla goa barn! & till er mammor
jag pluggar & jobbar mest nu, tiden som är över är jag juh med barnen Nemi går som bara den nu, en helt annan bebis nu, alltid go & glad & behöver inte vara med mamma ele pappa hela tiden
Samma här, bara att fylla i ett papper.
Nemi är oxå så mycket gladare och nöjdare sen hon började gå! Hon har blivit förkyld nu så nätterna och kvällarna är inte så kul nu. Nu är jag lite nervös, väntar på tant röd! Hon har inte dykt upp än, alla mens symptom har kommit men ingen mens!!! Fundera på att köpa ett test så jag kan lugna mej, jag fungerar knappt!!
Känns hemskt att säga moma men jag hoppas på mensen, helt fel tid att få syskon på för vår del!! Ja jag införskaffar ett test idag så får jag se när jag testar. Jag blödde lite lite i förrgår kväll men efter det ingenting. Jag jobbar till 18 ikväll och sen är det dags för julshopping av klappar och mat, hoppas den dyker upp innan dess!
Är det inte lite sent för en nidblödning när mensen är beräknad!? Har inga grav symptom, bara mens symptom, jag vill plugga färdigt och få ett fast jobb innan nästa!
:'( usch så tragiskt!!! Och här sitter jag och gnäller att jag kanske är gravid Hoppas ändå för din skull!!
Gravtestet visade neg!!! Men ingen mens
Jag har blivit mycket piggare ele gladare av att jobba! Fast nu tycker jag det är lite väl mycket långa dagar, hinner inte se barnen alls Det är en väldig omställning från att se dem "hela" tiden till inget typ, men v3 går jag ner till 80% ist för över 100 som det är nu, så det blir nog bättre, får stå ut! Tar igen mycket när jag är ledig
Jag jobbar imorgon 9,5 timmar, julafton 20-08, juldagen 08.30-18, annandagen 18-07 & dagen efter det samma tid!!! så jag kommer typ inte fira nån jul! Men de stora är hos sin pappa & Nemi är juh liten fortf så det känns lite bättre, men nästa år då ska jag vara ledig!!!