Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Nå, hur har det gått hos doktorn 2barns?

• Momalicious

Vi har börjat lägga Elliot i sin säng när han ska sova och det går bra. Innan har vi alltid haft honom i famnen. Första kvällen var han arg men nu fattar han. Vi är med inne i rummet tills han somnar. Eller ja, en av oss.

Grattis Majorima! :D

• Momalicious

Vi äter middag mellan 17-18 och sen får Elliot en flaska välling (vi har den där med päronsmak som är osockrad, det är den enda han äter) när han lägger sig. Han vaknar ibland på natten men får sällan flaska då.

• Momalicious

Idag ska vi provköra till skolan så att jag hittar dit nästa vecka och så ska vi passa på att besiktiga bilen med, sjukt tråkigt.

• Momalicious

Och jag ligger utslagen i soffan. Känns som jag har en fet halsfluss på gång. Allvarligt? Blev liksom precis frisk, ska jag bli sjuk igen och dessutom knappt en vecka innan skolan börjar?! Åååååh!

• Momalicious

Förstår att det känns jobbigt, men din mamma har väl ett eller två jämnåriga barn med Marcus va? Så han kommer säkert ha jättekul! Tänk vilken lyx att ha lekkamrater hos mormor! :)

Tack! Har haft feber hela natten trots febernedsättande så vill inte veta vad jag haft om jag inte tagit Alvedon. Nu har jag 39.5, mår sådär ;)

• Momalicious

Grattis Loke!

Här har febern suttit i hela dagen. Det lägsta jag haft är 38,1 men det har legat stadigt mellan 39,1 och 39,5. Brukar aldrig ha feber så länge. Hatar det! Imorgon ska dessutom Elliot vaccineras så min stackars sambo får eventuellt ett väldigt gnälligt barn :( kan inte göra nåt just nu, så jobbigt. Hoppas hoppas jag är frisk på måndag, inte kul annars!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !