Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ser ni på Gladiatorerna nu eller? Vi sitter och kikar lite. Såg på det när det gick för massor av år sedan. Minns att jag alltid låg i min säng och åt chips och gjorde situps för jag ville ha magar som tjejgladiatorerna haha. Då var jag typ 12-13.

Idag fick vi Elliot att somna i egen säng för första gången. Han var skitarg men efter en stund lugnade han sig och åt lite flaska innan han la den bredvid sig och somnade. Vi satt med där inne hela tiden såklart. Såå skönt att slippa  vagga honom till sömns varje gång han ska sova. Han somnar liksom inte snabbt när han gör det heller, utan det tar alltid mellan 10 minuter och en timme att lägga honom och han vill inte bli nerlagd alltid och då får man sitta ännu längre. Idag tog det typ 25 minuter. Tjoho!

Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Fast barnprogram från för är fortfarande underbara. Han som målade i filmjölk, björnes magasin, skymningslandet, brum osv. Barnprogram VAR bättre förr, får typ panik av att titta på disney channel med massa knäppa animerade grejer och skrika amerikanska barnprogram.  BLÄ!

Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Hahaha! Minns så väl när mamma klagade på saker jag såg, t.ex. Att O.C som gick när jag precis börjat högstadiet var dåligt och jag tyckte hon var dum i huvudet. Nu när jag ser samma serie så tänker jag "jo hon hade ju rätt". Nu klagar jag på samma saker ;)

• Momalicious

Elliot börjar den 16onde. Har världens ångest över det. Usch. Tänker knäppa saker som att "tänk om han börjar gilla sina fröknar mer än mig" haha. :(

• Momalicious

Nu har jag plockat undan julen, fy så skönt! Har väntat alldeles för länge med det. Brukar oftast ta ner det nån dag efter nyår men vi har ju varit sjuka och sådär. Skönt. Nu ska det storstädas!

• Momalicious

Ja. Samma här. Fastän jag klättrat på väggarna så känns det jobbigt. Aldrig är man nöjd :)

• Momalicious

Har ni några bevis på att ni bestämde det? Typ gamla sms, mejl, fb-meddelanden? Muntliga kontrakt är ju bindande men är det ord mot ord kan det ju bli svårt. Förstår att du är arg, man blir ju helt tokig på såna människor!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !