Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Jobbigt att inte få dagisplats. Vi sökte i juni eller juli och fick platsbesked i september.
Jobbigt att inte få dagisplats. Vi sökte i juni eller juli och fick platsbesked i september.
Elliot har kommit in i ett-årsfasen. Herreguuuud vad jobbigt det är!
Den innebär matvägran, sömnvägran, myyyyyycket gnäll, väldigt klängig och ja, allmänt "hej-kom-och-hjälp-mig". Blä.
Ska ju bli superkul att börja plugga med världens mest missnöjda bebis. Han som sov såå bra i en månad, allt är bara kaputt nu. Somnar sent, vill inte somna så det tar evigheter att lägga honom, vaknar hundra gånger.. Känns som det kommer vara omöjligt att klara att plugga samtidigt som man har ett (litet) barn, fast jag vet ju att andra klarar det.. Men det här känns som gjort för att misslyckas. Sjukligt mycket ångest vill jag lova.
Hallelujah! Elliot somnade vid 21 igår och sov, UTAN UPPVAK, till 9.45. Sååååååå skönt!
Alltså 2barnsmamma, varför tar du inte ett test? Du tror ju att du är gravid nästan varje månad och det börjar bli lite tröttsamt att läsa samma sak varje månad och du vill aldrig testa dig.
Vi har lagt ett tjockt täcke nedanför hans säng så att OM han skulle klättra ur och snubbla så kommer han inte slå sig på golvet iaf.
Haft så jäkla ont i magen i ett par timmar nu, precis som när jag ätit laktos. Har gått igenom allt jag ätit idag jättemånga gånger och tänkt att nä, jag har inte ätit laktos idag. Och nu slog det mig. Åt två pannkakor med lite nutella på förut. Hade inte en tanke på att jag inte kunde äta det. Så dumt! Nu är hela kvällen förstörd :(
Det är gott såklart ;) annars hade det ju varit extra dumt att äta det.
Jag har typ kramper i tarmområdet, dvs långt ner i magen. Så dumt. Har ju liksom tabletter jag kan ta om jag "måste" äta laktos men hade liksom inte en tanke på att det skulle vara laktos i. Dumt, men jag får ju lida för det nu.
Hatar också appen!
Mfjg: jag minns dig iaf!
Jag fick stickningar när jag blev gravid. Har typ aldrig molvärk mellan äl och mens, utan under äl och strax innan/under mens.
Fick tillbaka mensen typ en månad efter jag slutade amma.
Vi har varit och hälsat på kompisar idag. Fick köpt hennes mini-pc med, skönt! Ska ha den när jag pluggar :) fick den för 500 spänn vilket kändes väldigt värt! :)