Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Såg nu att den tom kommit ut! Så nu har han 14 tänder. Dax o uppdatera hans bok! =)
Inatt blir Loke 15mån!!!!!!! *hjälp*
Råd sökes =)
Vad tycker ni tjejer....
Ellie har vart dålig hela veckan med feber, hosta som låter slemmigt, massa grön/gult snor, och inte ätit annat än lite gröt och välling.
Vanlig mat har jag bara lyckats "truga" i henne, 1-5 tsk, men det spyr hon upp, antagligen på grund av slemmet.
Idag är febern borta, men hon vill inte ha något att äta... har endast fått i henne en flaska välling på 210ml och lite gröt på hela dagen, hon är väldigt "tjurig" och inget är lixom bra...(hon somna för ca 30 min sedan, utmattad)
Tycker ni att jag ska ta med henne till akuten för bedömning, funderar på om det kan vara typ halsfluss nämligen, eller ska jag bra härda ut å ringa till VC på måndag?
Loke väger 8.9 o är 74.5cm kort! =)
Hej! Var och festade med vänner från jobbet igår! Skit kul! Loke sov hos farmor, sambon ville sova en hel natt. hehe
onepiece party o jag var den enda utan onepiece! Men skitakul var det det! Sov över hos värdinnan! Var ute på krogen en sväng o dansade lite. Det var tråkigt, för mkt folk!
Drack vin o spela Kinect o åt pizza! Och färgade håret! känner mig som en ny människa! =)
Men nu på kvällen så jobbade jag o tillbaka till allvaret! =) hehe