Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

God fortsättning på er! Elliot sov igenom alla raketer vilket var oväntat men skönt! Det gjorde han förra året med hihi.

Nu ska vi sova! Om 16, eller 15, dagar börjar jag plugga och Elliot börjar dagis. Galet!

• Momalicious

Jag är precis som du goddess. Lite småtrevligt att titta på några minuter vid tolvslaget men skulle aldrig få för mig att köpa det själv. Och blir grymt irriterad på alla människor som låter sina barn smälla i tid och otid en vecka innan nyår. Dessutom fattar jag inte hur man ens är funtad om man låter sina barn använda så farliga saker.

• Momalicious

Usch, fick hem ett brev från högskolan väst idag så nu har jag registrerat mig där och så. Kollade schemat och blev nervös och förvirrad. Man kan ju typ inga förkortningar så blir ju bara en enda röra. Men har iaf fattat att man är olika grupper och det är därför schemat är helt knäppt och ologiskt.

• Momalicious

Hon menar nog om hon kan vara gravid. Och ha, det KAN du väl vara om du haft sex, men det låter inte så sannolikt. Mensen kan ju vara annorlunda ibland även för folk som har väldig koll på hur den brukar vara. Tycker bara du ska njuta av att mensen tog slut snabbt tills du får nåt annat bevisat för dig.

• Momalicious

Duktigt Majorima! Mitt mål är att vara på den vikten jag vill vara nyår nästa år, går det fortare gör det inget ;)

Är du redan i v 17 lillsnurr? Vad fort tiden går! Snart RUL? Ni skulle inte kolla kön va?

• Momalicious

Jaha, men såå långt är det ju inte. Fast när man väntar på det känns det som en evighet så jag ska inte säga nåt haha. Gud vad mysigt! Längtar så tills vi får göra om det.. Och ja, vet att jag tjatar om det men det är ju så. Blir inte bättre av att skitmånga av mina vänner precis fått barn eller är gravida. ;) och så alla ni då som man pratar med dagligen hihi.

• Momalicious

Majorima: ska du träna i thn eller Kungälv? Om du ska träna i thn kan jag joina dig. Tänker skaffa kort på sportlife och gissar att det finns i thn eller nånstans där.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !