Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Emil har I en vecka sovit en gång istället för två. Han somnar mellan 11.30-12 och sover 2-2.5 h för att sen sova för kvällen vid 19

• ludicrous

2barns menar nog att när man sitter vid datorn så har de som skickat från mobil ett mobilsymbol brevid sitt nick :)

Nu ska jag hoppa in i duschen efter en jobbkväll. Har inget på schemat förrän helgen o tänker inte ta nått extra om inte mitt gamla jobb ringer..

• ludicrous

Jag skulle gärna ha Nova längre dagar trots föräldraledighet . Nu går hon 9-14 tis-tors .
    Hon hatar det.
    På fredagar ser dom tydligen på film, även om jag tycker det e dumt att se film på fsk så känner sig Nova utanför som inte får se. Sen skulle jag vilja ha henne till 15 ist för 14..

• ludicrous

Grattis!

På fredag ska jag till MVC. ( kan tänka mig hur många av er som tänkte att jag oxå e på smällen. Men så är icke fallet!)
    Jag har problem med väldigt lättirriterade slemhinnor, mensvärk konstant och har ont i mitt " hack".
    Jag sprack i ena inre blygdläppen. Den " gick av" men syddes ihop. Tyvärr släppte stygnen och hacket läkte inte ihop utan jag har nu ett hack där. Det gör tokont när vi har sex och sambon råkar koma emot med finger (eller tunga ;D), så det måste kollas upp!

• ludicrous

Suzzy- det går att ge stekt mat, men inte bränd/hårt stekt :) jag tror det är bättre att börja runt 10 mån kanske o ge lite lite lite av allt. Små mängder o inte för ofta så kroppen vänjer sig. Det är ju som sagt inget magiskt med ettårsdagen, man kan ju inte ge dom en chockdos av allt man inte "ska" ge innan. Skölja ner en tesked salt med lite stekt mjölk kanske ;D

• ludicrous

Jag har problem :(
    Jag sprack, stygnen släppte och jag läkte fel. Jag har ett hack i en inre blygdläpp, det känns som en flärp. Jag har ont i hacket och jättesköra slemhinnor

• ludicrous

Har varit hos bm o skulle få en tid hos gynläkare.. Det enda dom egentligen kan göra är att skära upp och sen sy ihop

• ludicrous

Emil säger
    Mamma
    Pappa
    Bow (hunden, han heter bowi ;D)
    Titta
    Där (Dää)
    Tutte ( nappen)
    Boppe (borta )
    Tittuutee

Han väger runt 9 kg o springer omkring hör hemma :)
    Han är mkt mer nöjd sen han började gå mera , han plockar och går :)

• ludicrous

Emil kör oxå djur; Bää, böö (kossan..) o Iihii(hästen) :)

Amp om lampa :)

Han har vaknat 5 två dagar nu.. Jag lär gå under om ha börjar men det igen. Kl 6 var bättre..

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !