Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Vilken ve fick du Ma i?:(
Känns som att nästan hälften av oss är eller försöker bli gravida igen, jättekul ju att vi får lika igen
Ojoj vad ni skriver, jag gillar vår bvc sköterska hon säger inte så mycket om man inte frågar och då säger hon oftast att ni gör som ni vill. Men jag är väldigt sälvsäker och struntar oftast i vad bvc och livsmedelsverket har för rekomendationer livs.. tycker jag är rena skämtet :/ Marcus får också bitar av frukt och grönsaker som han gnager i sig utan problem, är bitarna för stora spottar han ut dem :)
Blir så sur och besviken testade neg imorse igen 3 veckor efter äl testet visat positivt så jag har fått falska positiva äl test och har nu ingen aning om när äl inträffat/inträffar vilken otur är inte det då ? :( Tur vi har haft ganska regelbundet sex iaf.. Åhhh ........ :(
Tack för lyckönskningarna ;) ännu har jag inte fått mens så det är bara att testa en gång i veckan
Vi kollade inte könet första gången och har inte tänkt göra det nu heller, tycker det var så underbart att äntligen få se det när han kom ut, kläder spelar absolut ingen roll vi använder ju rosa kläder, strumpbyxor you name it till Marcus herregud det är bara kläder så vilket kön det bli nästa gång spelar ingen roll, vi har berg av kläder hemma så det finns till kommande barn i alla olika färger och former, jag är ju förövrigt kär i rött så det är mycket röda kläder hemma Jag har väldigt svårt att förstå när man åker och köper nya möbler och kläder bara för att barn nr 2 blev av motsatt kön, herregud finns det inte vettigare saker att lägga pengarna på? Eller så kan man ha neutrala färger från början om man tycker det är viktigt
Härlig bild smurfen
Jag älskar också att vara mammaledig känns jätteskönt att vara hemma med Marcus i ett helt år till, det enda jag kan känna är att det är lite svrårt att hitta på saker, blir mest ut i skogen eller öppna förskolan, några andra som har bra tips?