Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Fan vad trött jag blir på dig. Jag har förklarat hundra gånger vad jag menar, om du inte kan läsa vad jag skrivit utan hittar på egna saker så är det knappast mitt problem. Om det är någon som är en snorunge så är det väl du som ska hålla på med personangrepp hela tiden.

• Momalicious

Åh Rocky road godis lät gott! Hur gör man?

Linn: haha, gjorde nåt liknande för ett tag sen. Sambon hade gjort varma mackor och lämnat en i ugnen, och sen skulle jag använda ugnen dagen efter och satte på den och förutsatte såklart att den var tom men efter ett tag luktade det hemskt och i ugnen låg en förkolnad smörgås hahaha!

• Momalicious

Jo men jag trodde inte nån var så dum så man lämnar kvar mat i ugnen, men tydligen är sambon det ;)

• Momalicious

Usch då. Har han inte varit vaken nånting idag suzzy? Jag hade nog blivit väldigt orolig om Elliot sov så mycket!

• Momalicious

Måste vara skönt att ha kommit så långt i graviditeten nu angelique. Antar att du är i v 30 :) hur går det med hf:en?

• Momalicious

Åh idag ska jag scrapbooka. Har hur mycket material som helst! Håller på med en "mitt första år" bok till Elliot. Vill göra en egen för det blir roligare och mer personligt :) perfekt när man är sjuk ju!

• Momalicious

Själv sitter man och snorar som en galning. Blir alltid fascinerad över hur mycket snor som får plats i kroppen!

Jag har suttit och scrapbookat och legat i sängen och spelat Playstation haha. Var skönt! Min sambo har varit och nyårshandlat med Elliot så fick några timmars vila och det var skönt!

• Momalicious

Det var skönt! Min sambo är mer avslappnad än jag vad gäller åka iväg ensam med Elliit. Sitter nog i från när han var mindre och skrek sig igenom bilturerna och var allmänt rätt missnöjd. Han är jättelätt att ha med nu men det är någon slags mental spärr som gör att jag tycker det är jobbigt.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !