Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Det är ju inte omöjligt att du känner av det redan. Jag kände av foglossningen vid mens och äl innan (har blivit bättre nu) så har man bara tillräckligt med hormoner så ;). Då vågar vi hoppas på ett plus nu då men att foglossningen bara spökar nu i början :)

• Mama Jessie

Jag är magsjuk:(.
    I söndags vaknade hela familjen och var matförgiftad (åt hos mamma och anton var hos pappa) var halvt död till igår. Hade Anton i måndags och fick höra att han hade diarré men bara två blöjor så jag trodde inte det var nåt men igår blev hans pappa sjuk och idag blev jag.
    Kul med två kräkisar på en vecka..
    Jag och Anton var på barnkalas i måndags så nu var även min kompis sjuk. En riktig smittspridare den där grabben:)

• Mama Jessie

Jag ska förhoppningsvis börja plugga lite jag med:).
    Har sökt en yrkesförarutbildning på KOMVUX där man får CE-kort och YKB gratis! Kul och köra lastbil!
    Sista ansökningsdag var förra veckan och kursen börjar 7 maj-30nov så det är snabba bud:).
    Lät på studievägledaren som att jag kommer in så jag hoppas jag snart får veta så jag hinner säga till på jobbet, tur jag bara är provanställd än:)

• Mama Jessie

Åh jag har också blivit så sugen på en bebis! Anton har ju blivit så stor nu och är också i en härlig fas:)
    Måste hitta min stora kärlek snart!

• Mama Jessie

Tyvärr är jag ju rätt fast i Halmstad men annars lät han ju helt perfekt Magda ;)

• Mama Jessie

Det slog mig på riktigt nu att jag aldrig kan flytta från Halmstad förrän Anton slutat skolan typ. Tur att det är en rätt ok stad iaf:)

• Mama Jessie

Fick tid till 18-månaderskontroll idag till den 23 maj. Känns helt galet, är han snart 1,5 år liksom? Herregud! :)

• Mama Jessie

Bra jobbat av mannen lillsnurr! Hoppas hon slipper fler kramper, lilla Agnes. Kram på er!

• Mama Jessie

Jag tillhör ett av de lager som är uttagna till strejk så blir spännande att se om det blir jobb imorn. Hoppas inte det blir långvarigt för jag har inte velat gå med i facket och får ju då ingen ersättning. Men mamma kan nog fixa extrajobb (på lantbruket) till mig så länge så det löser sig nog:)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !