Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Loke har 10 tänder, snart 11. Då har han 6 tänder på nedre käken. Såg o kände nyss att 7e tanden där nere är påväg också! Tuggtanden el vad man säger. Vet inte vad alla tänder heter. Kind tand kanske.
    Två framtänder, tanden bredvid framtänder o den tanden bredvid har precis tittat upp, tanden som är bredvid den DEN tittar snart fram på höger sida......

11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi
    3 barns mamma84 skrev 2012-03-18 14:11:23 följande:
    Nåh vad sött
    Elias har 2 tänder nere och 4 tänder uppe
    Inga mer tänder än men jag har inte tittat häller då han absolut inte gillar att man pillar i hans mun   
    Inte Loke heller! Han skratta o då såg det ut som det så jag stoppade in fingret o kände efter! hehe
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi

Ja, jag har sagt det till honom att han inte kan bli sparkad för att han är f-ledig!
    Hanä r med i facket, har sagt att han ska prata med dom om han blir sparkad. Vi vet inte varför han får gå heller o om det nu stämmer.......
    Väldans långt till augusti, när han ska tillbaka! Får se vad hans chef säger då. Han vill inte vara kvar så han tycker det är skönt! Han är dålig på o söka jobb. Jag vill INTE att han är arbetslös! Gör han ingen "effort" o söka jobb då är det jag som flyttar. Blä!

• LokesMammi
    Momalicious skrev 2012-03-18 15:21:07 följande:
    Har precis storstädat, finns nog inget bättre än när varenda millimeter är skinande rent!
    Då kan du komma hit o fortsätta! Orkar inte! =)
    Ska nog ta o "suga av" lite iaf. Tvättar sängkläder nu o ska stryka rena sängkläder när skrutten vaknat!
  • LokesMammi
    Momalicious skrev 2012-03-18 16:06:09 följande:
    Inkomstförsäkring kan man få genom facket. Då får man sin vanliga lön när man blir av med jobbet i en viss tid, typ 6 månader. Alltså precis samma lön som när man jobbar. Skönt att slippa gå mer i inkomst, särskilt när man har barn. :)
    Frågade o han har ingen aning! Märks väl senare! =)
  • LokesMammi
    Momalicious skrev 2012-03-18 16:08:03 följande:
    Vi måste VERKLIGEN uppdatera Elliots garderob. Helt plötsligt är alla kläder för små. Nästa helg blir det att shoppa typ en helt ny garderob, han måste ha nya stövlar, tunnare regnställ och en vårjacka också.
    Jag har kassar fulla med 80 o 86kläder i garderoben! =) Vi behöver INTE mera kläder. Fast jag vill köpa!!!!!! =)
  • LokesMammi

Det var inte meningen att han skulle få reda på det! Så han väntar nog till augusti.....
    Loke har nyss börjat med str 74. Han är ju 73 kort så..... =)

Loke fick tag på min chokladkaka på bordet o naggade på den! Jävla skit! Får se hur natten blir o hur hans kropp ser ut om en stund! :/
    Hur långa armar kan man ha egentligen!

• LokesMammi
    Mama Jessie skrev 2012-03-18 20:34:07 följande:
    Vadå att det inte var meningen att han skulle få reda på det? Skulle alla andra få veta men inte han, låter ju lite konstigt. Jag hade ringt chefen, är ju inte meningen att han ska gå och undra oroa sig fram till augusti för nåt som kanske inte är nåt att oroa sig för.
    Inte meningen att hans kollega skulle få reda på det!
    JAg vet inte! =)
  • LokesMammi
    3 barns mamma84 skrev 2012-03-18 20:58:16 följande:
    Måste fråga er vad ni gör
    Elias är en moster när det gäller byta kläder eller blöja eller bara byta blöja när han har bajsat.
    Han är som en hal ål och en vildhäst när det väl är dags ibland blir man bara så tokig.
    Men vissa fall har han en välling flska som han suttar på medans jag är som en mamma med 8:a armar som går i 180 för att bli klar    
    Samma här! Ligga still, vad är det? Bajsblöjan flyger all världens väg, han klättrar upp för halva mig..... Blir galen! Försöker distrahera med leksaker.......
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !