Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag tror det hänger mest på vilken bm man har och inte vilket land man bor i:)

• Mama Jessie

Jag hade blivit riktigt irriterad Magda, han borde ju märkt att han var på väg att bli väldigt full och kunnat höra av sig då. Fast jag har ju också varit med om att man suttit och ätit, druckit lite snaps och allt känts lagom och så, sen bara blankt, senast var det på julfest med jobbet Obestämd.

• Mama Jessie

Biltema öppnar ett tredje lager här nu så vi var där på öppet hus idag, Anton inspekterade bygget ;)
  • Mama Jessie

Gud va tråkigt! Hoppas hoppas det går vägen nästa gång.

• Mama Jessie

Du kommer ju blir lika besviken om mensen kommer så det är väl lika bra att testa så man kan ställa in sig på det ena eller andra. Jag vet inte om du röker fortfarande men i så fall är det ju bra att veta så fort som möjligt om man är gravid.
    Men skrev du inte att ni skulle vänta lite till med nya syskon? Det låter ju inte så när du när du säger att du äl-testar, kollar tapp, flytningar, tempar. Du gör det ju uppenbart inte för att undvika ägglossning;)

• Mama Jessie

3barns: varför är det omöjligt för din mamma att köpa ett test? Det finns väl i de flesta affärer och hon måste väl va lika nyfiken :)

• Mama Jessie

Hahaha! Smart unge den där Agnes:)

• Mama Jessie

Ja det berodde inte på voltaren, du kan inte ta en tablett och få missfall några timmar efter pga det.
    Tycker det är onödigt att förutsätta att det var missfall, det kan lika gärna va en sen mens, det har ju faktiskt hänt några gånger nu att du inte fått mensen när du trodde du skulle få den utan nån vecka efter:)

• Mama Jessie

Det var tråkigt med mf 3barns! Men jag förstår inte varför du inte tog ett test innan du gick och fick vul. Hade jag inte testat mig och sen börjat blöda så hade jag tagit det som mens helt enkelt, känns väl inte bättre att veta att det var ett tidigt mf.

Sen tyckte jag du skrev för ett tag sen att ni skulle vänta med att bli gravida?

Förlåt men jag vill bara försöka förstå hur du tänker

• Mama Jessie

Verkar va en jättebra vagn, hoppas ni blir nöjda:)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !