April barn skrev 2011-12-21 16:25:27 följande:
Nej hon visste ju inte ens om det var något fel, skulle komma tillbaka om en vecka igen...
Var ju bara ren tur att jag ringde och fick en tid för att fastställa hur långt gången jag var, förra gången upptäckte de inte förens i vecka 17 att barnet dött vecka 8. Har inte hört talas om hjärtan som inte slagit vid denna tidpunkt men vi får väl se vad de säger nästa vecka.....
Men gud vad jobbigt.
Men har du blödit något ?
Det är sjukt att man inte kan fastställa likom.
När första MA kom så fick jag ett + i vecka 6 ringde barnmorskan kom in i vecka 7 blev inskriven och BF datum lagt.
Sen kom en liten blödning v 8+4 och jag tänkte för mig själv att ja nu var det över.
Inga värkar ingenting sen dagen efter blödde jag som en gris blödde og blödde !!
Åkte till bm och hon gjorde gyn undersökning och hon kunde inte se något då jag blödde så mkt så hin ringde sjukhuset om sen gjorde Gyn och ul på mig och v 8+5 sa man att lillen va död ingen hjärta som slog den hade stoppad till i vecka 4 redan ..
Förra efter elias så hade den dött vecka 8 om jag nu inte minns fel och kom ut vecka 10 med massa smärtor och obehag
Läkaren sa bara att jag är så ung och fått 2 2 friska barn när 1:a MA kom och att jag skulle bli lättare gravid igen efter och det stämmde då lias kom snabbt
esn kollade dom ägglossningen på mig också og såg ägg som var mogna
När MA nr 2 kom var det samma sak men tufft men man tar sig vidare på något sätt.