Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Precis som mammasmurfen tror jag med :)

Bästa hämnden (om du vill spela hennes låga spel) är väl att skicka ett julkort nästa år med dig, din sambo, Agnes, bebisen och hunden.

• Momalicious

Fast vill du inte att det ska komma ut så ska du inte skriva det här eller på din blogg om du har någon. För det är ju jättelätt att leta reda på för vem som helst.

• Momalicious

Ja helt sjukt. Bara fyra dagar kvar! Längtar efter att få göra om det. :)
    Och grattis igen Majorima till praktiken, såå avis! Nu lär du ju inte bli mindre sugen på en bebis ;)

• Momalicious

Usch stackare. :( Elliot sover hyfsat nu. Jag har jättemycket julstämning! Har inte haft så mycket julkänslor sen jag var typ i högstadieåldern haha.

• Momalicious

God jul på er! Jag fick jättefina presenter av min sambo och Elliot nu på morgonen. Fick ett presentkort på en timmes thaimassage, ett mobilfodral i läder och ett fint halsband.

Min sambo fick av mig en hårtrimmer med diverse olika tillbehör, ett vattentätt mobilfodral och massvis med plektrum.

Elliot fick ett bebispussel nu på morgonen men pappret och snöret var roligast ;)

Hoppas ni får en fin julafton! Här är det grönt, soligt och varmt ute :)

• Momalicious

Vid 2 i natt är det ganska exakt ett år sedan jag vaknade av värkar! Åh, vad fort det gått! Längtar tills man får göra om det. Både jag och sambon är riktigt sugna. Antagligen börjar vi försöka nästa höst/vinter! :)

• Momalicious

Usch! Sambons brors son hade magsjuka i början av veckan men var frisk så vi kunde fira jul som vanligt. Höll mig dock på avstånd ändå, har så lätt för att bli magsjuk :/

Elliot fick så mycket fina grejer igår! Och nu har min mamma kommit hit och så firar vi lite jul idag med. Hon har ett berg med klappar med sig, men så är det väl när man får shoppa loss till första barnbarnet ;)

Vad kul Majorima! Då kanske vi får följas åt nästa graviditet med :) jag ska också gå ner i vikt nu, på riktigt. Det är mitt nyårslöfte.

Kram på er!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !