Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Vet inte! =) Får se när den dan kommer. Men har jävligt ont när dom växer. Så får se hur länge jag får dras med dom!
    Hur många visdomständer har din mamma? Min mamma har fått upp 3 o dragit 2. Jag har 3. Hon har en mjölktand kvar o ingen tand under den, jag har ingen mjölktand kvar. Får se hur det blir för Loke! =)

11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi

Är så stolt över min lilla bebis! Han kan nu gå när man håller i en hand (wohoo). Han äter mat själv, dock med händerna = jävligt kladdigt! Håller man i båda händerna så kan han springa, backa kan han också göra! Han kryper runt o pratar på sitt eget språk. Idag öppnade han ett skåp o tog ut massa saker, bla en påse med värmeljus. Han tömde den, när jag sen plockade in ljusen i påsen igen så gav jag honom ett ljus o han kastade ljuset mot påsen. Samma sak igen o igen! Sååå duktig! Så stolt!
    Han kan även låtsas nysa. Ser så kul ut!

Vi brukar sätta för resesängen för dörröppningen i hans rum så han inte kommer ut, på kvällen flyttade jag på den när han var trött o gnällig så han kunde komma ut, jag satte mig i soffan framför datan (hans rum leder direkt in i v-rummet), efter en stund hörde man världens illvrål från honom. Då har han flyttat tillbaka resesängen, klättrat över den, stod på händer på golvet o fötterna rakt upp! haha
    Pluttsnutten då! =)

11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • LokesMammi
    April barn skrev 2012-02-19 21:32:22 följande:
    Åh skulle vara jättespännande men vi har bara gratisutbudet ;)

Fyy var det någon som såg Sofias änglar på kanal 5 ikväll? Var en man som råkat backa över sin 2 årige son på garageuppfarten när han skulle åka så han dog Förvånad Jag kan inte ens föreställa mig hur dåligt han måste må Gråter
    Såg reklamen när han sa att det är jobbigt när ens barn dör o ännu värre när man själv orsakat det. Undrade vad det handlade om! Fy va hemskt! Jag skulle nog inte orka överleva sånt!
  • LokesMammi

Jag skulle backa ut från en parkeringen idag, nu på kvällen med jobbilen, jag tittade åt båda hållen bakåt sen tittade jag rätt bakåt när jag backa, när jag svängt o backat klart såg jag att det stod en man med ett barn  som han höll fast vid sidan. Jag såg dom inte alls....tänkt om jag kört på barnet. Hualigen. Va läskigt. Vågade knappt kära efter det. Jag tittade o såg dom inte alls! :/

• LokesMammi
    LillSnurr82 skrev 2012-02-20 20:18:44 följande:
    Usch ingen bra dag.. Allt har bara gått åt helvete!! Vill bara lägga mig ner och skrika och gråta!!
    Känner också så just nu! Känner att jag skiter i allt nu som har med mitt liv o göra. Bryr mig inte ens o försöka! Har iaf städat vardagsrummet nu så loke inte kan löpa amok igen!
    Det enda som betyder ngt i mitt liv just nu är Loke! Har sån jävla lust o bara ta mitt pick o pack o dra o inte bry mig för fem öre! Skiter i allt o alla!
  • LokesMammi

Ne, jag vet inte! Orkar inte längre!
    Loke är precis som sin far, lyssnar inte på mig för fem öre! Ordet nej tjuttielva ggr betyder varje gång, mera! Har rensat vardagsrumsbordet nu = tomt = skitkul! Obestämd
    Har inte haft sex med sambon sen jagvetintenär! Vi tjafsar hela tiden. Han lyssnar inte på mig! Jag jobbar heltid o orkar fan ingenting. Hans dator är hans stora kärlek! Ska sitta där hela tiden! Jag får ta hand om Loke o lägenheten! Ingen kompis vill umgås med en så man får vara hemma varenda dag efter jobbet!
    Jag orkar inte mera! Skiter i allt!
    Skiter i o bry mig om sambon, skiter i o ta tag i lägenheten, skiter i o höra av mig till vänner!

Har iaf klippt mig idag. Unnade mig en sak iaf!

• LokesMammi

Glömde o ta med om pengar!
    Vi vill köpa hus, men sålänge sambon jobbar kvar på skitjobbet så har inte vi råd med hus o han är inte direkt den som sitter o söker jobb heller!
    O jag vill inte bo kvar i denna lägenhet. I april har vi bott här i 4år! Vill verkligen inte längre! O ska man köpa lägenhet el hus idag så måste man ha en massa pengar själv till kontantinsats el vad tusan det nu är o dom pengarna har man direkt inte hemma heller!
    Vantrivs med mitt liv just nu!

• LokesMammi

Vad äter era till middag? Loke har alltid ätit gröt då han ätit mat så dåligt! Idag åt han riktig mat ordentligt till middag. Ingen gröt! Hoppas ätandet har släppt nu! Känns bättre att han äter gröt på morgonen o mat till lunch o middag!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !