Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Elliot brukar få pommes när vi äter det. Saltar inte hans såklart. Han tycker det är kul att äta några stycken :)

Kul med ul imorrn lillsnurr?

2barns: varför vill du att han ska få vattkoppor?

• Momalicious

Elliot vaknade vid 22-23 igår och tyckte då rakt inte att han skulle sova mer. Vi var uppe hela gänget till 2, då han äntligen somnade om.

• Momalicious

Jag har också läst det och det ska vi med testa. Det är ju inte direkt onyttigt om det inte skulle hjälpa heller :)

• Momalicious

Lillsnurr: vad kul! :)

Jag har känt mig så ledsen och nedstämd hela dagen. Vet inte vad det är. Kanske den dåliga sömnen inatt? Mensen? Har bara känt för att gråta alternativt varit sur hela dagen.

Idag testade jag faktiskt tampong igen. Inte gjort det sen typ andra gången jag hade mens och det var i mars. Nu känns det inte obekvämt längre, tjoho!

• Momalicious

Går det alltid jättefort att bli beviljad CSN? Fick beslutet imorse och jag ansökte på torsdag kväll haha. Skönt att ha det ordnat iaf!

• Momalicious

Det förstår jag! Du får ha så kul ikväll!

Elliot sov till 10 han med. Somnade 19.30 och vaknade en gång på kvällen innan vi lagt oss, sen sov han. Skönt!

• Momalicious

Tråkigt med blandade reaktioner? Är det för att ni är rätt unga tror du?

Elliot somnade 19 igår. Vaknade strax innan 22 och ville då rakt inte sova mer. Tror det var vid 00.30 vi lyckades få honom att somna om. Sjukt störigt. Då hade min trötthet försvunnit och jag kunde inte somna förrän vid 4. Idag ska vi julstäda och sätta upp granen, göra senap och griljera skinkan om vi hinner.

Grattis Ellie och om det är några mer som jag glömde bort som fyller idag!

• Momalicious

Här är Elliot vaken.. Han somnade 18.30, var jääääättetrött och vaknade och ville inte sova mer för en stund sen. Nu håller sambon på att lägga honom igen. Idag är han tack och lov gnällig när han ville upp så han är ju trött. De andra dagarna har han varit skitglad vilket är riktigt jobbigt när man själv är sjukt trött.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !