Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Så det verkar som om ingen ville ligga på förlossningen 7 december men i morgon 8:e så ''åkte'' många av oss in hahaha
Så det verkar som om ingen ville ligga på förlossningen 7 december men i morgon 8:e så ''åkte'' många av oss in hahaha
Ändrade planer hmm ...
Här kliver man upp 05.30 och kan inte somna om och ska börja ta på mig kläder medans alla 3 ligger och sover.
Mobilen ringer och dom från barnomsorgen ringer och säger att dagmamman är hemma med ett sjukt barn idag.
Och om elias vill ha en gästdagmamma ..
Vi har sagt från första dagen på satal att vi inte vill ha gästdagmamma till elias och IDAG skulle det vara första dagen Utan honom så för mig känns det fel väldigt fel att bara lämna honom hos en annan människa likom.
Så det blir att bara vara hemma idag och ringa och säga att det inte går.
Roligt och höra vad era små gör och säger
Elias hmm jag vet inte men jag hoppas väl att han har sin bvc snart får ringa nästa vecka och se om hon har tid att besöka oss och elias.
Tror han väger nu ca 10 knappt 11 kg hmm men jag inser att han inte är minst här iaf.
Lång är han men inte tjock.
Så han är som en bebis och imorgon blir han 1 år gammal JÖSSES !!
Så det blir att göra tårta i morgon till honom åååh mysigt ..
grattis alla 1 åringar och grattis till min søta elias på 1 års dagen
Elias ja hans mun går hej o hå haha han sæger tydligt mamma men ibland nær han ær jætte ivrig och kryper fram till mig nær han ser mig så sæger han mammmma mama maaaammmma hahaha
och sællan pappa men det kommer då o då
sen mjau haha nær han ser våra 2 katter och drar i svansen och øronen och pælsen katterna bara spinner och har skønt knasiga djur hihi
Sen sæger han dadddda ljud och vinkar massor men hans språk ær ju dansk och svensk så får se vad han lær sig snabbt