Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Ingen aning, håller inte koll på halloween haha. När är farsdag?
Ingen aning, håller inte koll på halloween haha. När är farsdag?
Oh nu är det spännande här. En polisbil står parkerad utanför en länga lägenheter, och där bor det typ bara skumma människor så jag sitter som klistrad i fönstret ;)
Jag gjorde förresten ypperligt ifrån mig på övningstestet. Går det så bra imorgon kommer jag få typ 1,6-1,7 på provet :D
Här är en salig blandning av pensionärer, unga (oftast första lägenheten) och folk som går på soc. Antagligen för att det är det billigaste området att bo i på Orust. är inte direkt mycket tumult här heller, polisbilen var det mest spännande på väldigt länge ;) men de grep ingen iaf hehe.
Tack Linn! Vad gullig du är! :)
Det är snart dags att börja byta ståendes på herren här med. Han hatar att ligga på skötbordet, man måste nästan alltid ge honom nåt att leka med om han ska vara nöjd.
Jag använder liberos våtservetter. Mest praktisk förpackning och tycker de verkar bäst. Vatten funkar inte att ha vid skötbordet då Elliot bara vill välta ut det och vi har skötbordet på hans rum sen vi flyttade. Men han är nästan aldrig röd. Dom gånger han varit röd har varit när han bajsat mkt pga tänderna.
Elliot badar också en gång i veckan, han HATAR att bada. Vet inte om han tycker det är kallt eller nåt..
Jodå det går bra tror jag. Har gjort två ord delar och en mattedel och har två delprov kvar. Matten gick nog inte så bra, chansade på mycket hehe :)
Vilken vecka är du i lillsnurr? Stackare! Jag började må illa i v 6 med Elliot.
Vad står CPR för då? Och danskarna lär väl inte ha pappans vad-det-nu-är eftersom han är svensk?