Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag är trött på oroliga nätter, buhu... När han vaknar på förmorgonen verkar det dock som om den fulla blöjan stör honom, den är verkligen full!! Ska man köpa en storlek större, blir det någon skillnad?

• Karttikeya

Libero strl 5. De vanliga. Ska ju räcka till 16 kg :-S Men frågan är ju om de större har större kapacitet så att säga :-P

• Karttikeya

Tim brukar attackera mig med en slemmig puss ibland Underbara ungar. Skönt att han sover så bra Moma!

• Karttikeya

Jag har som sagt aldrig upplevt att dom läckt, men att dom är på gränsen att göra det på morgonen och därav orsakar obehag. Så ska köpa större blöjor. Libero är förövrigt dom enda blöjorna som Tim inte får utslag av. :)

• Karttikeya

Huva, nu somnade skrutten. Förhoppningsvis för natten, även om han vaknar sjutton gånger ändå... Uh vad jag är trött på detta med sömnen, han sover ju sämre än när han va bebis...

Jag är ensam hela veckan eftersom min man är på kurs. HATAR att vara ensam!!!!

Och fan, jag fick mens idag, igen! (förra månaden också) satte ju in en hormonspiral i april och har inte haft mens sen dess.. Varför börjar det igen??     

• Karttikeya
    ludicrous skrev 2011-11-15 21:29:52 följande:
    Jag lever med Emils pappa (just) nu. Han har två pojkar som kommer varannan helg, mer än så "finns" dom inte. Min dotter verkar han inte ta till sig. Vi är iaf tillsammans nu, får se hur det blir i framtiden.

Hur har ni andra det som lever i nya förhållanden med "gamla" barn

Trots att jag inte känner dig får jag ont i magen av att läsa att du kanske inte har det så bra i ditt förhållande. Vill att alla jag "känner" ska ha det bra, haha..

Hoppas det löser sig till det bästa i alla fall!  
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !