Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Jag är trött på oroliga nätter, buhu... När han vaknar på förmorgonen verkar det dock som om den fulla blöjan stör honom, den är verkligen full!! Ska man köpa en storlek större, blir det någon skillnad?
Jag är trött på oroliga nätter, buhu... När han vaknar på förmorgonen verkar det dock som om den fulla blöjan stör honom, den är verkligen full!! Ska man köpa en storlek större, blir det någon skillnad?
Libero strl 5. De vanliga. Ska ju räcka till 16 kg :-S Men frågan är ju om de större har större kapacitet så att säga :-P
Tim brukar attackera mig med en slemmig puss ibland Underbara ungar. Skönt att han sover så bra Moma!
Nej den har aldrig läckt, men den känns väldigt fuktig inuti..Vilket jag tror stör Tim.
Får helt enkelt testa
Jag har som sagt aldrig upplevt att dom läckt, men att dom är på gränsen att göra det på morgonen och därav orsakar obehag. Så ska köpa större blöjor. Libero är förövrigt dom enda blöjorna som Tim inte får utslag av. :)
Han är så fin, Moma!
Sitter med Tim i famnen, han har magknip.. :/
Huva, nu somnade skrutten. Förhoppningsvis för natten, även om han vaknar sjutton gånger ändå... Uh vad jag är trött på detta med sömnen, han sover ju sämre än när han va bebis...
Jag är ensam hela veckan eftersom min man är på kurs. HATAR att vara ensam!!!!
Och fan, jag fick mens idag, igen! (förra månaden också) satte ju in en hormonspiral i april och har inte haft mens sen dess.. Varför börjar det igen??
*inte alls bitter*