Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jo man måste ta blodproverna inom en viss tid. Ul testet är ju bara att dom mäter som på vanliga ul, sen om måtten då inte stämmer gör man ju självs Kub- testet alltså mäter foster vattnet. Det är det som är riskerna med kub testet, men det behöver man ju inte göra om allt ser bra ut på blodproverna och ul.

• LillSnurr82

Jaja men i vilket fall som helst ska jag göra kub testet och gjorde det i samma vecka med Agnes så tror min bm vet det där bäst när man kan göra det och att det inte är för sent du jag ska på ul eftersom hon fråga om jag ville göra testet.

• LillSnurr82

Här frågar man alla gravida. Blev tillfrågad förra grav också. Kostar inget.

• LillSnurr82

Håller tummarna för ett plus för di snart då aprilbarn :)

• LillSnurr82

Åh vad skönt AnnaCL , grattis

I dag sov Agnes till kl 6.40 som vanligt , sen kan hon sitta en stund i sin säng och leka. I dag var hon nöjd med det i 20 min för blöjan läkte :( så nu har jag förflyttat mig ut till vardagsrummet till soffan framför nyhetsmorgon.. Och Agnes leker jätte bra på golvet med alla sina saker och sin gunghäst som hon fått ärva nu som jag , mina systrar och syskonbarn haft :)

• LillSnurr82

Jag är 156 och min sambo är runt 180. :)

• LillSnurr82

Man säger väl att man kan dubbla längden när barnet är två år. Då vet man ungefär hur långa dom blir som vuxna. Det stämmer på mig , jag var bara 76-78 nånting som 2-åring :) de ville ge mig tillväxt hormoner bara för att jag var så liten, men mamma vägra tack och lov!

• LillSnurr82

Jag tycker jag haft tur som bara är 156 vill inte vara längre.. Har storlek 34-36 i skor och kan köpa både kläder och skor på barnavdelningen om jag vill.. Usch hör är man konstant trött fortfarande, nackspärr fick jag till på köpet i dag när jag var ute med hunden. :( sen migrän from hell.. :( Ska nog köpa järntabletter , kan nog kanske hjälpa.

• LillSnurr82

Har också stora tuttar 75D i kupa men kan ändå köpa vissa kläder på barn :) super bra och blir billigare många gånger.

• LillSnurr82

Men kan ju säga att jag förutom mina tuttar ät liten över lag, väger mellan 45-47kg när jag inte är gravid. Så kanske har "tunnare" kropp än er.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !