Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Älskarnova: Gud vad sött!:)

Oliver kan inte säga något ord klart och tydligt ännu:/! Han pratar hela tiden men inte då man förstår något. Undra om det beror på att han får höra två olika språk hela tiden?

• Stronza simpatica

Vakna till sprängande huvudvärk och starkt illamående och var tvungen att springa till toaletten och spy:(! Mådde bättre i 10 min efteråt men nu är det tillbaka.
    Denna gången kommer det verkligen hålla i hela graviditeten!!:-0 Nej nu blir det inga fler barn efter detta!

• Stronza simpatica

Wow min långe kille;)!! Är du och din man långa persikan??

Toksnippan: mileon fyller månad imorn så grattis till han med:)! Då kommer han nog väga ännu mer nu då:)! Våra småttingar har växt ikapp sig:). Fast Mileon var väl inte SÅ liten när han föddes va. 2.5kg typ?? Eller minns jag fel nu?

• Stronza simpatica

Persikan: jag är 1.76 och sambon 1.73:).

Toksnippan: jaha ve 34 trodde han också fötts ve 33, då förstår jag han var mkt större. I slutet gör enve jätte stor skillnad. En annan på olivers sjukhus hade fötts i ve 32 och han var inlagd en månad längre än Oliver.
    Oliver tappade också i vikt till 1540:(.

• Stronza simpatica

Jenni78: hoppas det vänder för din katt och att han blir återställd snart! Vår katt, först syrrans sen min sen tills sist mammas, fick cancer som upptäcktes nyligen av min mamma. När jag var hemma i somras kommenterade jag just hur smal hon blivit också visade det sig sen att hon var sjuk. Mamma tog henne till vetrenären (hur stavad det Egentl??) och det bekräftade cancer och så gav de henne en spruta för att somna in för alltid:(! 16år blev hon.

Suzzy: det känns inte som om jag och min sambo är jämnlånga, det känns som om jag är 2 meter och han 50cm ungefär.:)
    Ni korta tjejer knycker ju alla långa killar så det blir bara de korta kvar till oss;)!

• Stronza simpatica

Snuttan23: kan nog stämma det där med längd och mens. Jag fick mens när jag var 11 år och när jag var 12 var jag 1.72 och nu 1.76.

• Stronza simpatica

Mitt organscreening ul blev inte av igår. Idioterna hade missat att lägga in bokningen så den blev inte av. Blev så jävla förbannad och skällde och sa att de fanume fick fixa detta nu och att jag går ingenstans förrän det är fixat!!
    Men men efter att ha pratat med läkaren fick vi snällt gå hem och blev ombokade till bästa fredag:(!

• Stronza simpatica

Jag är jätte nöjd med mina 1.76, skulle absolut inte vilja vara kortare:)!
    Min kommentar om att korta tjejer tar alla långa killar var menat som ett skämtsamt inlägg men det kanske inte kommer fram till alla:)!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !