Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Varför inte ge mat först och gröt till efterrätt

• thegoddess

Så jobbigt när dom äter lite grann och så blir det massa småätande hela dagen för dom aldrig blir riktigt hungriga.
    Det är svårt få i R mat vid 17-18 hon bara spottar ut kastar osv vart så länge.
    Då får hon klara sig till vällingen.

• thegoddess

Oj Anna måste ju vara super tidig! Vad kul ju.
    Om dom säger tex ampa till lampa app till napp, bapp till knapp. räknas det som att dom kan säga ett ord? Räknas det som dom kan när man liksom förstår vilket ord dom menar?

• thegoddess

Jag har köpt en potta men det sitter mest på huvudet eller så står hon i den.

Om tex ord som hejå

• thegoddess

Ser att 70% av mitt meddelande försvunnit .. Orka!

• thegoddess

Men va sjutton nu försvann 70% igen

• thegoddess

Hehe nä inte direkt.. Antagligen känner appen av att det jag skriver vill ingen läsa

• thegoddess

Det var precis likamed tecken jag använde. Va tusan då för!!! Tack för du sa det moma
    Krya på dig förresten. Låter riktigt eländigt det där

Nu orkar jag inre skriva om allt heller men i korta slängar nu då så kan Ronja 25-30 ord om ord räknas även om det kanske saknas mån bokstav

• thegoddess

Det är nog min favvorätt torsk äggsås mmm
    Ronja vägrar fortf. Äta kokt potatis eller mos. Och om hon äter våran mat får det inte vara sås. Däremot burkmat med sås äter hon. Hon älskar kött fågel i alla former om hon får dom i bitar att plocka och även pasta utan sås. Grönsaker gillar hon det mesta utom kokt morot.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !