Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Linn: hejja hejja! Vad duktig du är :D
Linn: hejja hejja! Vad duktig du är :D
Jessie: förstår det är jobbigt. Men kommer säkert gå bra. Men man vill ju så klart vara extra tillhands när de är sjuka..
Jobbigt Luddi...:( :( som sagt vi finns här om du vill prata/skriva av dig..
Agnes har slarvat bort mina nycklar.. Sökt genom hela lägenheten utan att finna dem... :( skit unge!!
Kan inte somna om :( Vakna av att Agnes låg med rumpan typ i mitt ansikte och klämde på en bajs.. Haha trevligt :) var bara att tända och byta blöja.. Hon sov typ under tiden men en annan blir "pigg" och har svårt att somna om... Ligger och funderar på allt och inget.. Om nån timme eller två kommer Niklas hem från jobbet oxå då han jobbat natt. Så ska jag sova måste jag somna nu för det är jag som får gå upp när Agnes tycker det är morgon , vilket kan vara precis när som... :/
Yes, hitta mina nycklar i dag :D hon hade stoppat ner dem längst fram i tån på ett par höga knä stövlar och sen slängt stöveln bakom skohyllan.. Inte lätt att hitta dem då.. :) knäpp unge !
Usch så jobbig mamma smurfen.. Sicken idiot!!
Nej jag skulle verkligen inte kunna överleva något sånt, tror inte ens att jag skulle klara av att fortsätta leva med min sambo om det var han som orsaka en sån olycka.. Fy så hemskt!!
Såg precis på big brother och är i chock över kvinnan som steg in sist och är gravid i v36.. Hur fan tänker hon/dom???
Ja hon ska föda där inne om hon blir kvar. Har fått ett eget rum med spjälsäng och skötbädd osv.. Så tanken är nog så..:/
Ja inte skulle jag åka från Agnes i tre månader utan chans att varken träffa henne eller ens prata med henne. Man slutar aldrig förvånas över människor.
Åh lider med dig och din smärta Moma:(
Hoppas veckan går fort då så du snart får träffa din lilla prins Jessi, skulle själv knappt klara en dag utan Agnes.. Kanske borde lämna bort henne lite oftare så man tränar på att vara i från varann lite.. Fast de gånger hon vart hos mormor och morfar så går det kanon, är nog mest jag som tycker det är jobbigt.. :)
Nej nu ska jag somna om ett par timmar, sambon som fått gå upp med Agnes denna morgon så jag ska få lite sovmorgon :)