-
jepp dubbel grattis haha tack ska du ha gummanLillSnurr82 skrev 2011-11-22 12:18:12 följande:Dubbel grattis 2barnsmamma :)
-
Elias går inte då e han nog den sista av allaStronza simpatica skrev 2011-11-22 14:57:53 följande:Grattis 2barnsmamma84 :).
Ja nu börjar alla gå. Oliver gick ju några steg omedvetet för några dagar sen som ni vet men det är inte så att han har gått efter det. Två steg igår med men oftast ett halvt och sen på rumpan:)!
Haha han står bara utan stöd men så fort han märker att oj jag står utan att hålla i ja då bums på rumpan
Vi gick med honom igår när jag och mannen lagade mat tillsammans och mannen tar elias i båda armarna och typ släpper och han går ETT steg men sen på rumpan.
Men detta kallar jag inte för o då -
men nej vad är det som är fel ?Stronza simpatica skrev 2011-11-22 17:03:39 följande:Hej hej,
Var och hämtade blodprovstest och urintestsresultat idag och har ingen aning om vad ngt betyder men det ser inte så bra ut i Mina ögon:(! Har tid hos dr på tors så får se vad han säger om det!! Proteinet i urinet har nästan fördubblats sen sist också!
Det är väl inte något med flickan utan bara högt blodsocker eller något annat eller är det något annat allvarligt ?
tusen krammar hoppas man kan hjälpa er 2 så inget händer INGET ska hända. -
Elias tittar också på tv eller ja ''tittar o tittar'' ibland kan han sitta still ca 5 minuter och bara va inne i tv:en haha men sen gör han något annat
Det är alltid desneyfilmer (disney kanalen på) på dagarna fast andra 2 inte är hemma så är det kul att titta
-
Ja så här ser det ut när det är mat på gång + äppel skivor med sylt
Elias vill själv och blir så ARG om man skulle hjälpa honom så skriker och gråter han och blir så arg.
Så jag får ganska oftast bara låta honom äta själv såklart blir han mätt i magen och tallriken är tom haha sen slänger han allt ner och katterna tar resten
Och bordet och golvet + stolen ja hmm mamma tvättar efter
Hur äter era små ?
-
Tack till er alla ni är verkligen underbara
-
Angelique:
Håller tummarna att det inte är allvarllgt !!
Kram
Godmorgon flickor och bebisarna
Här har man lämnat amadeus på dagiset och sen prata med komunen.
Imorgon kl 10.30 ska jag träffa dagmamman och prata med henne om ja elias och hur ska gå i väga osv .
Jag ska börja jobba 15 december men jag HOPPAS jag slipper jobba i jul :-/ vill ju vara hemma med barnen + att dom har jul lov snart också.
Så det blir väl av att ringa snart och söka efter jobb.
-
Oh fattar ingenting :-/Stronza simpatica skrev 2011-11-23 09:57:45 följande:Kemiskt kliniskt
ALT-GOT 57 Normalvärde 5-54
Ematologiskt
WBC- vita blodgrupper 11,80 NV 4.5-10.8
G.neutrofili 7,70 NV 1.8-6.5
HGB-emoglobina 10,10 NV 12-16
HCT-ematocrito. 32,20 NV 36-47
MCV-vol.corpusc.medio 75,90NV 81-95
MCH-cont.Em.corp.medio 24 NV 27-33
MCHC-conc.Em.corp.media 31,60 NV 32-36
Proteini urinet 575 NV 0-100
Ab anti citomegalovirus IgG. 176. Positivt fr 8 -
En snorig mammaig men glad elias .
åh mitt lilla hjärta
-
fryser o fryser och är så trött vill bara sova ..