Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Jo sen brukar jag ha en flaska med vatten framme som hon når så hon dricker ordentligt och får i sig vätska i alla fall..
Jo sen brukar jag ha en flaska med vatten framme som hon når så hon dricker ordentligt och får i sig vätska i alla fall..
Grattis på födelsedagen Magda! Trist med sambon :(
Jag fick sovmorgon tills nu när sambon åkte till träningen/jobbet.. Sköönt :) ligger fortfarande i sängen och Agnes springer runt och busar, skönt när hon kan roa sig själv :D
Böjexem och blöjexem är väl vanligt, behöver nog inte bero på 2 veckor tidigt , han är ju fortfarande fullgången.
När jag var liten fick jag ofta nässelfeber så fort jag var lite förkyld eller sjuk på annat sätt eller fick i mig något jag var känslig mot (ej allergi utan bara känslig ) som chocklad och apelsin typ..
Tror inte heller på att krämer skulle hjälpa, kanske under tiden man använder dem men sen när man slutat tror jag bara det blir värre.
Vad kul april barn, håller tummarna att det går bra då :) måste själv ta tag i det där jäkla kör kortet snart..
Har du pluggat via skola eller själv? Vad har allt gått på i pris?
Ok:) jag ska nog försöka ta hela kortet privat. Har alla böcker och får köra med mamma,pappa, min ena syster och min systers man (min systers man har alla körkort man kan ha, fattas bara stadsprov om han vill köra taxi i nån speciell stad. Så han är as bra att köra med)
En vacker dag, är som sagt bara att bestämma sig!
Jo nån körlektion kanske jag tar för att se om dom tycker man är redo för uppkörningen eller inte.
Här tror jag man kan få en intensivkurs runt 10.000:-
Skulle oxå vilja ha körkort innan liten tittar ut, men så lär det nog inte bli. Men så fort vi flyttat ska jag ta tag i körkortet tror jag. Leta fram böckerna under flytten. ( om det nu blir nån flytt nån gång) . Vi har ju bara bil på vintern ( då vi har sambons pappas bil, då han bor i Thailand på vintern) men nu ska vi kolla efter en billigare bil, som sambon kan ha i sommar när han är i Göteborg om jag ringer och ska föda barn är det ju bra om han har en bil att ta sig hem i fort. Så han inte måste åka taxi, buss eller tåg..
Måste vara jobbigt med alla allergier.. Kämpa på! Kan inte ens föreställa mig, jag har ju världens friskaste unge tror jag ALDRIG vart sjuk än.. Mer än lite lite snorig men knappt det ens.. Kommer få världens panik den dagen hon får lite feber typ .