Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Inityol tar jag på rumpan varje kväll. Ibland morgon med. Använder nu enbart vatten att tvätta med. Även om våtservetter stå parfymfri så luktar dom starkt så litar icke på dom. Ja kiss gör rumpan röd.
Inityol tar jag på rumpan varje kväll. Ibland morgon med. Använder nu enbart vatten att tvätta med. Även om våtservetter stå parfymfri så luktar dom starkt så litar icke på dom. Ja kiss gör rumpan röd.
Ja tvättlappar man blöter använder jag enbart. Ronja har blivit lite oftare röd sista tiden med. Aldrig haft problem med det. Jag själv har känsligare hy nu på hösten. Kan det vara så enkelt?
Jag växlar mellan vanliga blöjor och up
Jag tror man kan säga att Ronja går nu. Hon går 20-25 steg vänder och går åt annat håll. Lite svajar det och hon ramlar ibland. Ser så kul ut när hon går fram till något och ska sätta sig ner. Koncentrerar sig till tusen och böjer benen lite. Står en stund så och pladask på rumpen.
Hoppas du kommer in!
Usch vad jobbigt. Är det nån mer som inte mått illa? Jag mådde inte illa nånting. Enda jag hade var trötthet och fogarna. Och det eviga kissandet på nätterna
Många som sagt att fogarna vart värre efter varje graviditet. Jag hade oxå svin ont plus artrosen i ryggen. Livrädd att det ska bli värre med nästa och att det ska börja tidigare. Men då finns det hopp
Jag mådde prima hela grav förutom fogar då. Men Ronja verkade aldrig må dåligt där inne och kom ju på bf snabb och lyckad förlossning med. Och vart frisk efter med. Så det stämmer inte för mig.
Jag råkade oxå se ett välbekant namn nyss
Grattis till er alla som är gravida! Är ni 5 st då? Stefanie vem är det moma?
Vet ju knappt vad nån heter i vanliga fall här