Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Härligt Angeliqe!! Grattis!

• Karttikeya

Jo, men jag vill helst ha fast jobb också. :)) Tänker ta ut spiralen någon/några månader efter min examen :)) Får väl se om det går lika lätt denna gång :P

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2011-11-13 13:36:21 följande:
    Jo det är klart, men det är väl ganska lätt att få? Har tre vänner som är ssk och alla hade fast jobb innan de ens var färdiga, på sina gamla praktikplaster. Men de kanske hade tur :D jag kommer aaaldrig kunna vänta tills jag är färdig :) men jag har ju inte ens börjat heller ;)

Ja, det finns massor med jobb som tur är. =)

Nej, jag kanske inte orkar vänta jag heller... Men vi har fått för oss att tre år mellan är kanoners. Kan ju ha tätare till nästa igen sen, haha...  
  • Karttikeya

Varför fundera på att gå ur tråden? Ger den er något förövrigt, om man tänker bort den sura tonen? =) Jag tar inte åt mig av den sura tonen, man märker när det inte ger något utöver just sura inlägg..

Förstår allas reaktioner här, men kan vi inte försöka tagga ner lite? 

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2011-11-14 22:45:35 följande:
    Ja just det, måste berätta. Vi sjöng "klappa händerna när du är riktigt glad" (heter den så?) och Elliot klappade med, så himla gulligt. Han har även börjat göra rörelserna till "imse vimse spindel".
    Awww.. =) Sådana avancerade grejer gör inte Tim! Men han pekar på allt (och alla), haha! Och ibland pekar han på ingenting, håller bara upp pekfingret som om "Jag har en plan!" =D Haha!
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !