Inlägg från: Trollungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • Trollungarnasmamma

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Cissi: Tänker oxå på dej & och hoppas det går vägen!

Phu vad många kalas vi haft ihelgen och en väldigt glad numera 5 åring!!

Nästa kalas är för våran minsta sötnos som går Vill hon fram snabbt så kryper hon, vill hon att jag ska vara med henne nånstans så hämtar hon mej Genom att ställa sej upp & ta tag i min hand så går hon dit vi ska hihihi sötisen!

Imorgon ska vi till svärfar. Han ska ner till Lund på torsdag för ca 5 veckors strålbehandling.... Läkarna har gett honom från några månader & uppåtGråter

• Trollungarnasmamma

Hade inte Nemi börjat  trilskas vid läggningen i både famn & i vår säng hade vi fortsatt söva henne så, men nu ville hon inte längre utan har som sagt börjar somna själv i sängen efter vällingen ( som hon nu ist trilskas med), visst ibland kan hon skrika till men det är nog mest för att hon inte har lust att sova tror jag, men efter man gått in & stoppat om henne igen 1-3 gången så somnar hon. Jag vill inte heller att de ska skrika sej till sömns.

Idag har Nemi blivit lite snorig igen & lite lite feber, 38 precis. Fler tänder? De sista gångerna har hon blivit sån då. 2,5 vecka kvar tills jag har en 1 åring här hemma!!!!

På söndag ska vi titta på hus!!!!! Vill inte prata om det för mycket för då börjar jag hoppas & tänka framåt, sen blir det bakslag & jag blir sååååå besviken. + att en arbetsintervju väntar på onsdag!!!! Börjar gå framåt, men som sagt vågar inte hoppas för mycket.

• Trollungarnasmamma

Många som pluggar ändå ele iaf några stycken Jag kan nu fortsätta, trodde jag skulle få lägga av men jag kommer fixa detta, vi kommer fixa detta!

Hej igen MOMA

& Grattis Angelique till en flicka! Härligt med en av varje, jag har 2 flickor & en 1 pojke & det är jag såååå nöjd med, även om det är stoooor skillnad, iaf på mina

Jag vill bli gravid men inte nu, skulle jag råka bli det nu så skulle jag bli väldigt ledsen faktiskt, det skulle verkligen sätta mej i ett dilemma, men nu hoppas vi inte mer på det

Husvisningen har blivit flyttad till nästa vecka, så imorgon blir det farsdags firande med mannens mormor, morbror & kusin. Sen kommer min pappa med
    Och många tankar kommer gå till svärfar i Lund.

• Trollungarnasmamma
    April barn skrev 2011-11-13 22:11:28 följande:
    Tack :)

Haha ja det går ganska starkt i tråden ;) ni är inte sugna alls på syskon? :)

Jo  det är vi verkligen, hon har juh 2 äldre syskon med så det är fullt ös här, jag vill plugga färdigt & få ett fast jobb så ekonomin är säkrad, denna gången har det varit lite som ett orosmoln & jag har inte kunnat njuta fullt ut så det är bäst vi väntar för alla
  • Trollungarnasmamma
    mamma smurfen skrev 2011-11-14 10:35:20 följande:
    Å vi hittade varandra på.....lunarstormTystDrömmer
    Den ja hahaha där fanns jag med när jag var ung

Nemi började juh gå för en vecka sen, men hon går inte mycket nu, ibland...var precis som hon skulle visa "ja ja jag kan gå men vill inte"
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !