Momalicious skrev 2012-01-12 16:00:11 följande:
Ja precis, vår tanke är ju att chansen finns är ju att jag blir gravid direkt/väldigt snabbt igen och då kommer nästa bebis i augusti/september/oktober 2013 och det passar bra för då får jag några månader på sommaren då jag är som störst att bara vila inför förlossningen och så slipper jag påbörja en termin och typ gå en månad och sen sluta liksom. Men man vet ju aldrig, kanske tar lång tid nästa gång eller så kanske det inte känns rätt just då :)
KUL jag skrev ett långt inlägg också blev det error när jag skickade
jaja nu försöker jag igen...
Tack, hittade sidan och ett nummer, ska ringa direkt imorgon. Vore ju underbart om jag kunde läsa färdigt de kurserna hemma på 50% så det är klart sen :)
Precis, det blir ju perfekt tajmat det
vi får väl se hur det känns sen, spännande är det iaf, jag som tycker allt med bli med barn, graviditeter och förlossningar är SÅ roligt och spännande :)
Det spelar ingen roll när vårt barn kommer eftersom jag är föräldraledig och sambon jobbar, så han tar ut fp och semester en månad när barnet föds :) Hellst ville jag ju få syskon nu på våren eller våren över huvudtaget men verkar som att det kommer bli ett till höst/vinter barn men just nu är jag glad bara det kommer en frisk bebis