Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Håller med moma.. Vem sätter ungen fram med airbag inkopplad liksom..? Är ju lika med typ döden bara av en lätt krock typ..
Håller med moma.. Vem sätter ungen fram med airbag inkopplad liksom..? Är ju lika med typ döden bara av en lätt krock typ..
Kom på i går kväll att jag nog blandat ihop tv program.. Vi prata för ett tag sen om en unge i minuten, sa att nästa säsong är inspelad här. Men det är ju sjukhuset som spelas in i Linköping :) rätt ska vara rätt :)
För mig spelar det absolut ingen roll om det blir en kille eller tjej. Vill nog ha tre barn så vore ju kul om ett av dem blir en pojke i alla fall :) vill inte ha fler än tre barn i alla fall..
Nu har vi vart och stor handlat:) gick toppen! På Ica maxi har dom ju sånna vagnar med en bil som barnet kan sitta i (se bild på Facebook som jag la upp) Agnes tyckte det var stört kul att sitta där i och tuta och mumsa banan :) annars brukar det vara ganska lätt att ha med henne sittande i kundvagnen oxå..
Du kanske borde söka läkare om febern inte går ner??
Aha okej, trodde det var samma sjukdom som aldrig gick över/som kom tillbaka hela tiden.. Krya på dig i alla fall:)
Behöver tips på hur man typ väcker/avbryter drömmar. Efter halva natten varje natt vaknar Agnes och skriker hysteriskt fast i sovande tillstånd.. Går knappt att väcka henne men det är det ända som funkar och sen söva om henne.. Men tar typ 15 min innan jag får henne tillbaka till verkligheten så att säga.. Vet inte om det är mardrömmar, växtvärk eller vad det kan vara. Hon skriker/gråter hysteriskt och slänger napp och snutte och är as förbannad.. Jätte jobbigt att se.. Skriker så hon knappt får luft och börjar hosta och nästan spy... Tips någon?
Men när vet man är lite innan det händer då? Är ju aldrig samma tid.. Mellan 24-5 brukar det hända. Så är ju alltid när vi somnat för länge sen oxå :/
Bara man får "liv" i Agnes så somnar hon om och sover hela natten fram till 8-8.30 så inget jätte stort problem. Men både min och sambons sömn störs ju av detta eftersom man måste tända och börja locka med låtande saker typ för att hon ska vakna till liv.. Sen att hon skriker som om hon håller på att dö är inte kul att se/höra.. :( kanske är "nattskräck" får avvakta och se annars får jag ringa och be om råd hos BVC Läste att nattskräck kommer ca 2-3 timmar efter att de somnat, så stämmer det ska hon börja skrika vid 22-23 tiden.. Tycker det brukar utspela sig senare på natten..men kanske är det i alla fall..
Trist april barn :( håller tummarna för en november bäbis nu.
Nu har jag och Agnes vart ute i kylan i näsan två timmar och busat på gården och i lekparken och sen gått en liten promenad (mina fogar klarar inte så långt.) med hunden..
Nu ska Agnes sova middag en stund sen ska hon följa med ut igen då vi ska åka till stallet och ta in hästarna.. En riktig ute dag. Skönt :)
Håller tummarna att det tar sig Vincents mamma