Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Blä din stackare! Hoppas det släpper snart! Vet inte vad jag gör om jag mår illa lika länge nästa grav. Mådde illa från v 6 till v 22 typ :(
Blä din stackare! Hoppas det släpper snart! Vet inte vad jag gör om jag mår illa lika länge nästa grav. Mådde illa från v 6 till v 22 typ :(
Elliot vägrar burkmat. Han vill ha "riktig" mat. Helst från våra tallrikar.
Och jag fick mens idag, inte gravid det minsta
Jobbigt för er som mår dåligt. Jag har nu kommit in i den värsta hostfasen av förkylningen och jag dör så ont det gör. Hela halsen är sönderriven typ. Usch.
Linn: du kan inte ha brist av något då? När ska du ha mens?
Elliot sov också till nio! Skönt!
Vi har också varit på kalas idag. Elliot somnade vid typ 22. Nu ska vi sova, mår jättedåligt och är såååå trött.
Blä, hatar också plastmatta. Ful och ömtålig. I köket och hallen är det iaf matta som ser ut som trä så det är väl rätt okej.
Längtar tills man har ett hus och får bestämma själv!
Jag vill också se nya twilight filmen. Fick alla böckerna när jag tog studenten. Synd att dom delar sista boken i två bara. Men allt för att tjäna pengar antar jag.
Idag ställde sig Elliot upp utan stöd! Han började skratta så jag vände mig om och då stod han! Så duktig! Sen gjorde han om det flera gånger. Får se när han börjar gå nu då. :)
Läskigt med blåsljuden, men det är säkert ingen fara!
Alltså shit, det känns som jag har värkar! :O korta men smärtsamma värkar. Minns förlossningen som den var igår. Aaaaj! Vad fan kan det vara?!