sweet86 skrev 2011-11-15 11:58:31 följande:
Hallåj på er.. Det var ett tag sedan jag sist var inne, hinner inte med känns det som.. Ni kan få skriva in mej också Liam född den 21/12 2010 kl 18.20 i västerås. 3732g och 50 cm lång.
Jag går på öppna fsk mellan 2-3 gånger i veckan liam tycker det är jättekul där å jag får träffa andra och prata av mej lite..
Min man vill ha en till bäbis men jag är inte säker att jag vill just nu. Jag är rädd att jag inte ska älska den så mycket som jag älskar Liam, han är ju mitt allt<3. Någon fler som planerar bebbe??
Sömnen är det fortfarande sådär med. Inga hela nätter fortfarande men han har iallefall slutat ätit på natten och det är jag glad över. Han sover från ca 20 -20,30 i sin säng i sitt rum och sedan flyttar jag in honom till oss när jag inte orkar springa fram och tillbaka mer.
Vi har inte fått dagisplats till i vår. Alla förskolor här är fulla.. Det kommer bli problem men jag hoppas att det ska lösa sig. Ska försöka plugga på distans och ta tjänstledigt från jobbet så jag kan vara hemma..
Ja det var ett tag sen
Hur stor är han idag ?
Trevligt att träffa andra små på öppna fsk
man träffar så många och får pyssla och hålla på.
Det finns inget för må här eller det fanns som jag gick på men sen stängde som tyvärr tråkigt.
Men jag har själv hittat ett nytt stället men är bara på måndagar från Elias ålder till stora tjejens ålder
Så vi går där på måndagar.
Denna måndagen igår missade jag men det kommer igen
Hur länge sover Liam ?
Har han något som han måste ha typ napp och filt ?
Skönt att inte behöva på upp och mata på natten
Fullt Oj men finns det ingen Privat plats då eller kostar det ?
Hur mkt ska ni betala i mån/år för dagis ?
Vi hade fri plats i sverige och det har vi här med det är bara ebbas skola som kostar det det är inte så farligt.
Elias börjar 1 december hos dagmamman blir spännade men jag kommer att sakna hans närhet bara.
Vi planerar en faktist 2012 så i februari kommer vi att sätta igång igen
Alltså jag kännde så oxå när jag och mannen skulle ha amadeus men man älskar alla lika mkt men klart man kan känna så men när du väl blir gravid och får bebben kommer du älska båda lika mkt