Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Vad skönt ludi!
Ronja har inte blivit gladare sen hon gått, fast hon gick vid 9 mån så under förra fasen gick hon tillbaka och ville hålla handen hela tiden.
Vad skönt ludi!
Ronja har inte blivit gladare sen hon gått, fast hon gick vid 9 mån så under förra fasen gick hon tillbaka och ville hålla handen hela tiden.
Ingen bråda! Ganska jobbigt när dom går med... Ronja vill ju tex inte åka vagnen hon vill ju gå så lite knepigt ibland
Stora kramar april barn.. Fy vad tråkigt
Dom brukar väl erbjuda alternativ dagmamma?? Sånt här kanske du skulle planerat lite tidigare? Hoppas det löser sig
Då får Anton vara hos dig första julen han förstår julen mer antar ni kör vartannat år??
Vad mysigt att dom kommer lång väga.. Ni ses väl inte varje vecka då
Jag har nån Deppression nu... Ska bli underbart att börja jobba! Jag som är van vid att jobba 130% med 3-4 olika jobb innan grav å så enformigt att va hemma med barn. Kommer bli en piggare mamma när jag får komma igång lite.
Jag är oxå pers. Assistent med sovande jour. Jobbar ett extra pass fre till lör slutar 10 på julafton. Sen blir det extra dubbelpass nyatsdagarna. Pengasugen nu va!!! börjar på mitt gamla schema 4 e jan.
Ronja tackar för alla grattis
Jag kom på det igår att det är ju faktiskt 2a julen för Ronja. Fast vi tyckte julen inte var så viktig just då
Å i år firar vi jul 2 dagar. 1 hos oss med min familj på julafton och svärisarnas på juldagen.
Hur går det med julflrbetedelserna? Köpt klart allt?
2 barns: jobbigt att höra att nåt tynger dig. Säger som moma.. Vill du ha det hemligt så ska du inte skriva det här eller bloggen. Men viktigt att du berättar och pratar av dig med nån. Det hjälper ! Lycka till med det.
Så fina barn !!
God jul från Ronja och mig.
Jag ligger på jobbet och kan inte somna. Typiskt jag som behöver en god natts sömn.