Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Lillsnurr: Vilken ve är du i nu?
Lillsnurr: Vilken ve är du i nu?
Stackars Anton , vi vaccinerade Oliver mot vattkoppor för ca 2 månader sen.
Jag har heller ingen sexlöst när jag är gravid, så vi har inte haft sex på 9 månader:-/! Får väl ha det snart! Börjar man aldrig kommer den väl aldrig tillbaka.
Lillsnurr: blir så trött när jag hör om vissa bm i Sv, varför kan de inte kolla om du har en uvi med en gång istället för art du skall avvakta på att det blir sämre? Varför inte göra ett test för mkt gör att vara på det säkra istället för att dra ut på ngt dom ote är bra om fu nu har det?
Det är det jag gillar med sjukvården här, iaf under graviditeter, så är det så himla petiga och du får göra prover på prover hela tiden baraså att de kan utesluta allt man kan få under en graviditet. Visst är de övergivna men helldre det känner jag osökt läge.
Blir helgalet ibland när man skriver fr mobilen:()! Jag kan svenska språket i skrift och tal jag lovar!!;)
Låter bra Jess, tyvärr är det ju så olika!
3barnsmamma: vadå ha sex?? De kör ju IVF!!
Vincentsmamma: vad tråkigt, men två försök kvar:), håller tummen! Kram
Skönt och höra att maninre är ensamom att ha ett super trotsigt barn. Hans ögon verkl lyser upp och glittrar till när han gör ngt han inte får och man blir arg och man kan se hur han fullkomligen är överförtjust när han efteråt gör det igen och han vill gärna vara säker på att jag ser det också!
När hundra nej och ajabajor inte funkar åker han in i sin spjälsäng där han får vara ett litet tag men då börjar han bara leka där så jag vet inte om det funkar heller!
Eftersom du faktiskt inte VET om du ens var gravid varför inte bara förmoda att det är mensen då? Är inte det bättre och lättare? Skulle det vara ett så tidigt mf( vi snackar ve 3 här) så tror jag faktiskt inte du skulle känna skillnaden på mens och mf! Men vad vet jag!
VA?? Sa hon att nästa gång borde det sätta sig fast?? Vad vet hon eller någon om det?
Eller missförstod jag vad du skrev 3barns?
Ärligt taöat förstår jag knappt hälften Abbas DI skriver! Fattar inte hur du resonerar och inte don skrift!
Jätte trist med mf OM det nu var det î?,!, men du förblir en gåta för mig!!î?!