Inlägg från: 3 barns mamma84
|
-
-
Som om jag skulle säga till någon av er när någon unge rammlar ner från soffan sägen bordet hyllan ja var edt än är
''det borde du ha tänkt innan på innan det hände'' Det var verkligen dumt gjort bla bla bla ...
Nej det gör jag inte skulle aldrig falla mig in -
''suck''Mama Jessie skrev 2011-11-14 18:15:34 följande:Men 2 barns, det var inget misstag, det var nåt du visste skulle hända nån gång så det var ju bara slarv från din sida. Elias har väl kunnat ställa sig upp länge så jag förstår faktiskt inte alls varför du inte sänkt sängen tidigare. Har han aldrig försökt ställa sig i sängen innan? Eller krypa?
Men det var skönt att det gick bra för honom iaf och att det nu inte kommer hända igen.
Nu blir man stämplad till en dålig mama också HERREGUD misstag gör väl alla !
Jag kommer inte alltid ihåg att nu skulle vi ta ner den .. jag kan inte ta ner den utan behöver sambons hjälp med det .
Och han jobbar och är j'vligt trött när han kommer hem . -
Instämmerjag lämnar med.MCooper skrev 2011-11-14 19:12:51 följande:Oj, nu minns jag varför jag aldrig umgås med tjejer i grupp. Det ska ta mig f-n alltid kacklas en massa skit.
Minnet på en del verkar det ju vara fel på. När moma lämnade tråden så klagades det på att det kunde bli dålig och hätsk stämning här inne. Att det visades upp dålig attityd och delades ut påhopp från höger och vänster. Jag förstod inte alls vad ni menade då, men nu gör jag det.
Det är inte alls modigt att sparka på dem som ligger!
Har inte "varit" i denna tråd så länge, men adjö! -
Håller med Ryder så FORT jag skriver något eller gör något i misstag ja DÅ JÄVLAR ska alla ni hoppa på en så jävla jobbigt förstår ni vad fan ni håller på mig och här ska jag hålla min mun så fort jag skulle säga något ja då hoppar alla i tråden på mig men så fort någon skulle lämna tråden ja då är massa ''ååååh varför då vi kommer att sakna dig''
Det är inte jag som kommer med dålig stämmning här inne utan ni vissa av er och JA ni vet vilka ni är som ger denna hämska skittråden !!!!
Varför är det alltid jag jag jag vad fan har jag gjort er !!!!!!!!!!
-
åh se här du har inte gjort det varför är det så jävla hämskt att jag inte ha gjort det då !!!!!LokesMammi skrev 2011-11-14 19:36:07 följande:Vi har inte heller sänkt sängen, men loke varken sätter sig upp själv eller ställer sig upp, så jag är inte orolig. Har sagt till sambon att vi måste sänka innan det är försent. Men han gör det aldrig. Jag vet inte hur man gör! :/
-
LinnV skrev 2011-11-14 21:32:21 följande:Nu är det faktiskt du som ska ge dig!
Du har påtalat flera gånger innan att ni fortfarande inte har sänkt sängen och att Elias ställer sig upp i sängen. Då har vi alla sagt att det vore bäst att du sänkte innan det hände en olycka men du lyssnade inte. Klart vi blir upprörda när vi har sagt åt dig flera gånger. Det kunde ha gått riktigt illa för att ni inte orkade sänka vilket tog mig 5 min på våran säng!
Jag blir sällan upprörd på forum men nu får du ge dig!!
Jaha så nu är det jag som gjort fel hela tiden är det jag som gör tråden illa !!!
Hur skulle jag kunna veta att den dagen var idag ???
Vi har sänkt sängen nu och jag vill att NI SLUTAR HOPPA PÅ MIG !!!!!
Jag blir sällan lessen men nu är jag så jävla lessen att ni ALLTID ska hoppa på just mig vad det än är spelar INGEN roll vad det än är. -
Vad fan tror du att jag gör när ni alla hoppar på MIG !!LokesMammi skrev 2011-11-14 21:42:07 följande:Sen tar jag åt mig lite, jag har sagt att vi ska sluta ha Loke på skötbordet men har han där än ändå!
Nu ber jag förlåt till dig men inte till dom andra ALDRIG i livet att jag låter mig säga förlåt till dom som håller på med mig ! -
Mama Jessie skrev 2011-11-14 21:42:36 följande:Man kan väl aldrig veta när den dagen kommer, varför tjatar du om det? hade du inte tänkt göra nåt åt det förrän Elias sa till dig att "idag är den dagen då jag ska klättra i sängen, mamma"
Nu tycker jag allvarligt att du ska lägga av på direkten !!!!!!! -
Jag hade också koll men plötsligt hände det jag var säker på mig själv jag visste att han inte kunde än det är inte så högt upp min spjälsäng så det har krävt mkt att ta sig upp och rammlaMama Jessie skrev 2011-11-14 21:39:01 följande:För att Suzzy verkar ju ha koll på att det inte behövs än. Vi vet ju alla att Loke inte rör sig så mycket . Men å andra sidan vet man aldrig när det händer.
För din del var det ju uppenbarligen för sent och det vet du också eftersom, som många redan sagt, du skrivit tidigare att det är dags att sänka sängen.