Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag väntar på att sömnen ska vända åt rätt håll här också, de 2 senaste nätterna har inte varit bra och igår fick han komma till mig innan jag somnade för han hade redan vaknat flera gånger. sen ormade han runt hela natten, vet inte vad som störde honom.
    Frågade Bvc-sköterskan som sa att det var vanligt med orolig sömn nu.
    Jag tror och hoppas att det blir bättre snart :).

• Mama Jessie

Förkyld gör nog inget, det är dom ju typ jämt. Bara dom inte har feber eller är mer sjuka

• Mama Jessie

Och Anton låg och bökade i min säng hela natten, tror han har haft ont i magen för det är hårda klumpar som kommit ut.
    Har läst att omega 3 kan få de små att sova bättre så ska köpa en flaska idag och prova.

• Mama Jessie

Anton var pigg och har lekt på förmiddan men 10.30 blev han trött och fick sova en halvtimme. Efter maten, som gick trögt, tempade jag och han hade över 39 igen. Blir en lugn dag idag

• Mama Jessie

Anna: så har våra 2 senaste nätter varit också, jobbigt!

• Mama Jessie

Anton har inte velat sova mer, låg bara en stund efter maten och tittade, nu sitter han och leker igen. Den svänger upp och ned den där hängigheten ;)
    Många som fått feber efter denna sprutan verkar det som

• Mama Jessie

Bra att fler hört om omega 3, då kanske det faktiskt funkar ;)

• Mama Jessie

Anton somnade i min famn 19 då la jag honom i sin säng, en halvtimme senare vaknar han och är inte alls glad och vägrar ligga där mer. Nu ligger vi båda i min säng, han sover och jag är väldans glad att jag har min iPhone då jag inte riktigt vågar gå härifrån.
    Min lilla kille som alltid varit så lätt att lägga :(. Hoppas det bara är en fas och att allt blir bra snart.
    Äta vill han inte heller ( grannarna måste undra vad vi håller på med då det gallskriks i mitt kök vissa tider varje dag), vill inte bli matad utan vill hålla skeden själv och peta i maten, får i sig lite om det är mat man kan äta med händerna. Han är glad och nöjd annars så särskilt hungrig verkar han inte va. Vad ska man göra?

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !