Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

LillSnurr82 skrev 2012-04-10 22:16:54 följande:
    Usch Agnes vakna nyss och ilskriker och fick massa feberkramper :( lite Alvedon och några slurkar vatten och tröst i knäet så somna hon nu igen , hoppas för natten.. Men usch vad otäckt det var. Är ensam hemma oxå, sambon jobbar natt. Hon har ju aldrig vart sjuk förr, haft feber en natt för ett par månader sen och sen nu natten som var, så jag är lite ovan vid sjuka barn..:/ så ville nog bara skriva av mig lite. . Hoppas att hon mår bättre i morgon min lilla plutta .. Tror det är tänder och förkylningen som gör det, vet inte annars varför hon fått feber..

Kram till er! Läskigt det måste varit med feberkramper.. Hoppas hon sover gott och vaknar piggare i morgon! <3
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-04-11 09:53:43 följande:
    Fy vad jag är trött! Tog hostmedicin innan jag la mig igår och det skulle jag inte gjort. Var efedrin i så jag låg och var hyper hela natten fastän jag var jättetrött. Usch. Har nyss lämnat Elliot så nu ska jag sova några timmar innan jobbet :) skönt att Agnes är piggare idag!
    Hur går det med jobbet snygging? =) Inte knarka inför natten, det blir ju så jobbigt!
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-04-11 10:04:24 följande:
    Hur går det med studierna? När var det du blev färdig? :)

Gött att jobbet går bra!

Det går bra bra, är ju en del nu dock.. C-uppsats... Blir klar Januari 2013.

Vi har bestämt att jag tar ut min spiral april 2013. Har fortfarande ett jättesug efter ett till barn, men det är ju gött att få njuta av Tim också. I april 2013 har jag förhoppningsvis ett jobb också   
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-04-11 11:45:14 följande:
    Härligt! Ja vi är ju jättesugna också, men vi ska iaf vänta tills jag börjat plugga så får vi se sen. Just nu är livet väldigt bra iaf, Elliot är i en sån underbar ålder, jag och Tomas är kärare än nånsin, vi har flera nya bostäder på gång och jag har jobb. :)

Men ni behöver bara en va?
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-04-11 11:45:14 följande:
    Härligt! Ja vi är ju jättesugna också, men vi ska iaf vänta tills jag börjat plugga så får vi se sen. Just nu är livet väldigt bra iaf, Elliot är i en sån underbar ålder, jag och Tomas är kärare än nånsin, vi har flera nya bostäder på gång och jag har jobb. :)
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2012-04-11 13:11:56 följande:
    Elliot har nu fått alla fyra hörntänderna samtidigt plus en till tand, så fem samtidigt. Han gick från åtta till 13 :p

Tim har 16 :-O
  • Karttikeya

Oj, jag vet inte om jag hade klarat att tänka så klart med mitt eget barn heller, är också undersköterska.. Huva! Hoppas hon mår bättre idag, stackarn! <3

• Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2012-04-12 20:23:56 följande:
    Nu har smärtan spridit sig jag har så ONT !! Från svanken där jag har ont till vänster vadd och molvärk = ej mens och ont i kejsarsnittet typ som foglossning. Jag proppar i mig panodil och voltaren men inget hjälperGråter Tänk om det är något allvarligt !! Om det är inflammation sprids smärtan då ? Är det allvarligt ?

Du borde söka läkare för kontroll av diskbråck tycker jag.
  • Karttikeya

Nä, sådär är väl ingen mening o tänka! =) Det är ju högst troligt att det är ett diskbråck eller en intensiv ichias som du har drabbats av, inget annat. Ta dig till doktorn!

Gawd jag är så nöjd med mitt "nya" hår, haha! Färgen är så ljuvlig att jag vill äta det haha. Choklaad <3   

• Karttikeya
    LokesMammi skrev 2012-04-15 21:42:11 följande:
    Hej! Var och festade med vänner från jobbet igår! Skit kul! Loke sov hos farmor, sambon ville sova en hel natt. hehe
    onepiece party o jag var den enda utan onepiece! Men skitakul var det det! Sov över hos värdinnan! Var ute på krogen en sväng o dansade lite. Det var tråkigt, för mkt folk!
    Drack vin o spela Kinect o åt pizza! Och färgade håret! känner mig som en ny människa! =)
    Men nu på kvällen så jobbade jag o tillbaka till allvaret! =) hehe

Vad kul!! =) Gick dom ut o dansade i onepiece också? Hehe.
    thegoddess skrev 2012-04-16 13:11:49 följande:
    Farmor hämtar Ronja på fs idag och jag ska till tandis i min gamla hemstad. 6 timmar på stan å spendera ensam. Goosh!!! Nästan så ovant så det är obekvämt haha. Men så lyxigt!
    Lyxigt är ordet!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !