Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Under grav tålde jag vissa saker helt plötsligt. Skumt det där. Får visst bli gravid igen så jag kan äta alla frukter tex det är ju så gott!!

• thegoddess

Grattis Emil!

Så söt oliver!

Vad duktig loke är. Ja mycket kan hända på en gång. Skoj!!

• thegoddess

Förlåt mig nu.. Visste inte att hon heter anisa.. Måste missat detta! Fint!
    Stort grattis!!

• thegoddess

Ni som har barn som går som tusan, sover dom mer? Ronja är tröttare men vågar inte låta henne sova mer på dagen eftersom hon ändå vaknar halv 6 jämt.

• thegoddess

Hon blir så svårsövd om hon sover efter 14 då är det svårt att få in en vila till. Och vi har provat lägga henne 20 men vaknar innan 6 ändå.

• thegoddess

Ronja somnade om för en gångs skull idag efter vällingen halv 6 och sov till 8:15. Så nu somnade hon 12:30 första vilan. Hoppas hon sover till 14 iaf.

Ja Gud vilken fart det är nu. Flyttar leksaker till andra rum och kommer rusande med nåt helt annat. Reser sig utan stöd själv.
    Vi försöker vara ute och träna i skor men det regnar och stormar jämt och regnkläderna i 74/80 är stoora.

• thegoddess

Bör man köpa sån där regn hatt/mössa till dagis? Kan inte minnas att nån hade det på dagiset när jag jobbade. Beror kanske på om luvan får sitta på eller inte

• thegoddess

Vi fixar gran på lör till kalaset på sön. Om Ronja är på den för mycket ställer vi den på balkongen

• thegoddess

Har idag fixat "godis" påsar till barnkalaset som är anpassade efter var och en. Pust! Tur Ronja hittade en kompis på toys'r us.
    Jo jag hade sambon med oxå så jag kunde leta runt.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !