-
Ja, det var ett år sen jag gick med i gruppen, inte lätt o komma ihåg! =)Momalicious skrev 2011-12-12 08:53:50 följande:Ja alltså jag frågade för att jag inte kom ihåg. :p
-
Stora söta killen! =)Stronza simpatica skrev 2011-12-12 15:02:36 följande:passar pà att sàtta in en bild pà min lilla prins nu nàr jag àr vid en dator !
Passar -
Grattis Emil!
-
Älskade underbara unge! Imorse hittade jag honom ståendes i sängen, höll krampaktigt i spälorna o kom ingenstans. Första gången! =)
Sen på lunchen så stod han upp i matstolen! AAAAhhhhh!
Idag när jag skulle hämta honom till kvällsmaten så satt han i sin säng!!!! Från liggandes till sittandes!!!! *hjälp*
Efter maten lade sambon i hans rum för o leka lite. Vi sätter hans resesäng som stopp i dörröppningen, så medan vi diskade så stod han vid resesängen o gnällde, sen hittade vi honom sittandes bredvid med ryggen mot garderoben o ena armen på sängen. hehe
Ställt sig upp själv o satti sig upp själv idag! Tur vi sänkte sängen! =)
-
Ja, nu går det undan! Får se imorgon om han vet att han kan allt! =)
-
Jenni78 skrev 2011-12-12 21:00:37 följande:Suzzy: Nu händer det grejer hör jag. Kul!
Vanja har ätit lite mer än bara välling ett par dagar nu. Hon äter gärna ris i olika former. Puffat, risotto, risgrynsgröt... och små pastasnäckor med sås. Pepparkakor. Men vi verkar ändå ha gödit henne med oljan vi har i henne. Börjar bli lite hull på låren. Måste gå och väga henne för att se om vi lyckats. -
Idag har vi varit på barnkliniken o provocerat fisk på Loke. Det gick bra! När han åt 1g tyckte han det var gott! Se när han fick 5g så tog det emot! Endast äta kokt torsk kanske inte är så gott! 10g fick vi inte i honom, men allt som allt iaf 10g torsk. Så nu tål han fisk. Jehoo!!!!
Kyckling blodprovet visade däremot en pytte allergi, så snart är det dax för kyckling provocation!
-
Ja, jätte skönt! Fast jag tål inte fisk, får lära honom o låta bli mig sen när han är större o äter fisk! =)Mama Jessie skrev 2011-12-13 15:55:26 följande:Vad skönt för Loke och er, håller tummen för kyckling också :)
-
Granen har vi inte tagit fram än (har plastgran). Spännande o se hur Loke reagerar. Första julen vi har gran! =)Vincents mamma skrev 2011-12-13 18:46:59 följande:Ni som har gran framme(om nu nån utom jag är knäpp och köper den första advent) låter er små den vara? V låter ljusen och kultens och glittret vara dock har han ju hajat att man hänger saker där, vilket resulterar att allt hamnar där, leksaker, nappar, vattenflaskor, skor och så vidare. Våran kontroll till tv har varit borta hela dagen och vi har letata som galningar, och nu slog det mig.. Kan den ligga i granen? Självklart ligger den där! Buskillen!! :D
-
Usch va jobbigt! Jag är jätteglad över Lokes tredje helnattssömn på raken! Får se hur denna natt blir! =)