Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Haha älskar chocklad bilden.. Ser as nöjd ut :)

• LillSnurr82

I dag var jag hos sjukgymnasten, var grupp samtal. Tyckte inte det gav så mycket tyvärr. Var mest info om varför man får ont i fogarna och rygg osv.. Sånt i alla fall jag redan visste. Några övningar fick man som man kunde tänka på att göra och saker man skulle tänka på att inte göra.. Jaja.. Var sen och hälsa på min lilla pappa som opererades i morse för prostata cancer , han hade precis vaknat upp så han va lite trött , illamående och hade ont i halsen ( av slangarna dom stoppar ner under operationen i halsen) men operatioen hade gått bra lät det som och han hoppades på att få komma hem i morgon. Min lilla söta pappa :( vad ont i hjärtat det gör att se sin pappa ligga i sjukhus sängen..

• LillSnurr82

Jo sen efter det var ja i stallet. Då var min syster där med min syster dotter.. Så då fick Agnes rida på stallplanen på sin ponny Acki med hjälp av kusin (kusinen Shettis som hon vuxit ur som Agnes fått/får överta) och pappa när jag mocka och borsta min häst. Hon skratta hela tiden högt och gnägga som en häst .. Haha!

• LillSnurr82

Jo det finns barn sadlar , med ett handtag på. Me då måste dom ju ändå kunna hålla balansen själva bara genom att hålla sig i, så de sadlarna är ju ändå för lite större barn. Kanske 2-3 års ålder. Så Agnes får rida barbacka och nån som håller i henne.. Och nån som går med hästen.

• LillSnurr82

Att lägga Agnes går enkelt hÄr med. Lägger henne i sängen med välling flaskan går ut ur rummet sen ropar hon när hon är klar. Går då in och ta flaskan och ger henne nappen istället oc går ut igen. Oftast somnar hon direkt men (nästan) alltid själv i alla fall. Sen vaknar hon nån/några ggr/ natt dock..men ändå nöjd med hennes sömn. :)

• LillSnurr82

Är också nyfiken på hur 2barns läkarbesök gick...

• LillSnurr82

Agnes brukar få gröt, yoggi eller macka eller mat om vi ska äta då typ vid 18.00 sen får hon 200ml majsvälling vid 20.00 när hon ska gå och lägga sig. På morgonen när hon vaknar får hon 200 ml fullkorns välling. ( då sommar hon ofta om en stund eller så ligger hon i alla fall och myser en stund i sin säng med sina nallar hon har i sängen)

• LillSnurr82

Funderar på vart 2barnsmamma tagit vägen i dag??? Vid denna tid brukar hon ju skrivit några inlägg.. Nyfiken på hur läkarkontrollen gick i går ju :)

• LillSnurr82

Aha ok! Då kanske hon bara inte vill ge sig till känna av nån anledning bara. ?

• LillSnurr82

Låter inte så spännande Jenni , hoppas det blir bättre snart !

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !