Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Jag var lite nervös att det bara skulle vara "äldre" mammor som såg ner på mig på ÖF, och det var visserligen ingen jämngammal men de var lika trevliga för det!
Jag var lite nervös att det bara skulle vara "äldre" mammor som såg ner på mig på ÖF, och det var visserligen ingen jämngammal men de var lika trevliga för det!
Jenni, jag har också funderat på det. Känns inte så i magen men lite annat tyder på det. Ska leta upp tabletterna och testa, värt ett försök.
Såg en tråd som låg under "gravid", "första trimestern" och den hette "juli bebis 2012". Den var söt!
Får väl medge att jag brukar gå in på de nyaste BF-trådarna där folk precis plussat och liksom minns lite :)
Förstår att det måste vara jättejobbigt! Och som du säger, ni förtjänar ju verkligen att få lite lycka, så hoppas du får jobbet!
Du är väl inte så gammal angelique? :p
Men tossiga ni är! Ni är ju inte gamla!
Naw stackars Tim! tänk när magknip och kolik var allt livet kretsade runt.. Hu.
Tack finisar! Tycker min kille är så perfekt. Fast vilken mamma tycker inte det? ;) tänk att man ska få fler fina barn, ska bli så spännande!
Angelique: jag tror jag är runt 25-30 jag haha. Kanske för att de flesta av mina kompisar inte har barn och befinner sig ljusår bort i mognad på vissa plan. :)